Eroon?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sintukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sintukka

Vieras
Voi kertokaa mulle viisaammat, mitä mun tarttis tehä että pääsisin lähteen tästä helvetillisestä parisuhteesta.
Ongelma on siis se, että mies ei tuu koskaan päästään musta ja lapsista suosiolla irti, kerran oon yrittäny lähteä,mut se tyssäsi lyhyeen kun mies alko keksiin kaikenlaisia uhkauksia ja esitti monenmoisisa lupauksia jotka ei sitte millonkaan toteutuneet.
Henkisestti oon kyllä valmis nostaan kytkintä, mutta kun nuo käytännön ongelmat pelottaa. Eli meillä on melko paljon yhteistä lainaa asunnosta autosta ym., mies on ihan hyväpalkkasissa töissä, mutta ite opiskelen. Täytyykö mun jakaa kaikki lainamenot miehen kanssa kunnes varat ja velat on jaettu ja talot sun muut myyty? Voinko saada asumis- ja toimeentulo ym.tukia vaikka oon osaomistajana vielä tällähetkellä talossa?
Mies ei varmasti myöskään halua myydä taloa helpolla, joten voinko myydä oman osuuteni esim. pankille tai jtn...?
Auttakaa, mulla onpakko päästä täältä! Lyhyesti halu päästä pois johtuu ensisijassa alkoholista ja mustasukkaisuudesta... :/

Mä en tiedä paljon näistä, mutta ehdottomasti sun täytyy ottaa yhteyttä paikkakuntasi sosiaalihuoltoon ja kysyä heiltä, miten mikäkin asia menee.. Auttavat varmasti.

Tsemppiä!

Yhteistyössä