eroon neitsyeydestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja impi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

impi

Vieras
halusin kuulla muitten naisten kokemuksia neitsyyden menettämisestä ja vähän vinkkejä omaan ongelmaani.

Eli, olen jo täysikäinen eikä siitä saatanan neitsyyttä ole vielä uskaltanut antaa pois, vaikka haluis jo vähän tietää mistä kaikki puhuu. Mitään oi niin ihanaa eka kertaa en kaipaa, luultavasti melkoista ähellystä, mutta olis nyt ohi ainakin.

En kuitenkaan ole päässyt tilanteeseen, jossa tää helposti onnistuis. Parisuhde ei kiinnosta pätkääkään, joten en voi odottaa siihen asti että tapaan jonkun kivan harrastustoiminnassa ym., opin luottamaan ja rentoutumaan sen seurassa ja sitä kautta pääsen tästä kiusasta eroon.

Kännissä olen rohkeampi,selvinpäin en uskalla edes hymyillä miehille. Olen siis baarista yrittänyt jotain sopivaa löytää, mutta on hankala löytää se humaltuneisuuden taso sopivan estottoman ja koko-ilta-oksentelun-parissa väliltä. Alkaa tuntua vähän toivottamalta kun tätä on jatkunut jo jotain 5 vuotta eikä mitään koskaan tapahdu, kun olen niin ujo etten uskalla lähteä kenekään matkaan vaikka haluisin. Toisaalta ne kaikkein kivoimmat joiden matkaan olisin kai helpostikin lähtenyt, on menny sivu suun sen takia että olen istunut loppuillan aivan liian humalassa jossain helvetin nurkassa.

Oisko siis jotain asiallisia vinkkejä?

hehe... paska homma. Onneksi itse löysin ihanan kundin jonka kanssa sitten touhusimme kaksi kuukautta melkein joka päivä ennen kuinse mahtui sisään. Jumalauta me kyllä kirottiin... ja sattu niin saatanasti. Good luck!

Osta dildo ja korkkaa ittes jos sillä impeyden menetyksellä nyt tollanen hoppu on. Olisit hyvilläs, että et vielä ole joka äijän pantavana ollu. Nykyisinhän pillut on jaettu tasan kaikkien kulmakunnan jätkien kesken! Näyttää likoilla todella olla kiire kantamaan kortensa kekoon ja luovuttaa vittunsa yhteiseen käyttöön kun jo sopivaa korkkaajaa oikein baareistakin etsitään, ohikulkevaa tyyppiä joka hoitais homman. Aikamoisia aarteita olette, suomen naiset. Jos tuollaseen on tyytyminen niin jostakin muualta on naista etsittävä. Ei enää maistu.

ei se kato auta Artturi kun en uskaltais edes pihahtaa seurassasi ja juoksisin varmaan viime hetkellä karkuun:) niin tai sitten olisin tosiaan niin umpitunnellissa että siitä olis seksikkyys kaukana.

eikö muijilla ole oikeutta tehdä juuri sitä mitä melkein kaikki äijätkin harrastaa? Miksi noin halveksiva sävy? Mielestäni läheskään kaikki naiset ei ole tällaisia, ja itsekään en kyllä oikeestaan ikinä menis sopivassa tilassakaan sänkyyn kenen tahansa kanssa, vaan pitäis se olla sellanen joka oikeasti miellyttää silmää eikä ole liikaa lipevä baariäijä (tyyliin sinkkuelämän Samantha). Eikä joka baari-illan jälkeen tarvitse miestä löytää, jos nyt kuitenkin joskus.

Tiedän kyllä itsekin että varsinkin ensimmäinen viestini kuulostaa huvittavalta, sillä meni vähän aikaa myöntää itsellenikin että sitä korkkaajaahan mä baarista haen, sillä seurustelu olisi miltei hirveintä mitä voisi mulle nyt tapahtua.

Kykyyni äänestää järkevästi tämä tuskin vaikuttaa, sillä olen niin hyvin koulutettu kuin tässä iässä voi olla, ja koen itseni kyllä keskivertoa älykkäämmäksikin. Jonkin verran myös seuraan politiikkaa.

Niin ja en usko että dildosta on vastausta tähän ongelmaan.

Sen älykkyyden aina ampuu yli kun sitä itse määrittelee! Julki se tulee muille heti kun avaa suunsa tai vaikka näppäilee tekstiä nettiin....

Koulutus sinne tai tänne mutta kun lättyäsi kiertelet tarjoamassa ja netissä esität mietteitä miten joku vois rassata kalvon puhki ei osoita suurta viisautta. Kehityksessä näyttää olevan yksi lukuisista halvoista lumpuista joita suomenmaa on täpötäynnä. Pidä kiirettä ettet erotu porukasta...

Vokottele jonkun kaverisi 4-kymppinen isukki: saat taatusti laatukyydin! Ei pidä mitään turhaa kiirettä, lämmittäen sinut ensin - molemminpuolinen nautinto on taattu...

Kllä siitä onglmasta pääsee pois,jos vaan haluaa.pitää vaan jakaa haarukkaa oikeassa paikassa. Vaikka kirjastossa kyselemään,mitkä kirjat on hyviä luettavia.Siitä se yleensä alkaa. Jatkuensaan siihen asti,kunnes jompi/kumpi.Sanelee asian olevan!!!!?? loppu.

Kokemus neitsyyden menettämisestä:
Hirveä suojakänni--->tuntemattoman miehen asunnolle, minua 10 v. vanhempi--->käytimme kondomia--->verta ja kipua ihan saatanasti--->seuraava viikko vessassa irvistellen joka kerta kun pissasi
---->en ollut silti pahoillani, oma päätös ja hyvä mieli

Vinkkejä ongelmaasi:
Ei ole ongelmaa.

Olen 19 ja juttu tapahtui viime vuonna--->olen samaa ikäluokkaa!

Eli, koska eka kerta on usein järkyttävä, on kyse vain siitä, haluatko sitä todella. Olet itse vastuussa mielialasta ja terveydestä jne. Minä olen nauttinut rakastelusta kuukauden ""harjoittelun ja totuttelun"" jälkeen. --->vieläpä saman lieron kanssa!

Siksi minusta on tyhmää, kun sanotaan kaikkea loukkaavaa, tiesin oman ekan kertani olevan tuollainen, oli mies tuttu tai tuntematon. Siitä on romantiikka kaukana, kun sattuu niin paljon, että itkee ja tärisee joka työnnöllä. Oikeasti uskon, että synnyttäminenkään ei satu niin paljon.

Mutta, 18 vuotias on aikuinen päättämään kehostaan. Se ei tarkoita siitä lähtien maksun ottamista seksistä. Se voi olla vaikka eka ja vika kerta. En ylipäätään ymmärrä tätä juttua miesten kannalta, mitä miehet valittavat?

En traumatisoitunut jutusta, mutta naisille seksi ei merkitse niin paljon kuin miehille. Muut jutut ovat edelleen tärkeämpiä ja ne aiheuttavat halua tai haluttomuutta.

jos ei uskalla puhua suoraan, voi asiasta ensin kirjoitella. kummatkin kertoilee itsestään ja jos kiinnostus kasvaa, jatkaa siitä kuvien vaihtoon ja siitä jos vielä lämpenee niin eikun tapaamaan. kun asiat on kirjoitettu etukäteen voi tavatessa keskittyä olennaiseen. seksiä ilman seurustelua, käy. sitä voi aivan anonyymisti ensin käydä syvällisiäkin haluja läpi kirjoittaen ja sit toteuttaa niitä fyysisesti.

Toivottavasti pääset pian synnyttämään niin saat verrata sen tuntemattoman lierosi kullia ja 3,5 kg painoista lasta joka repii sen tuntemattomille lieroille jaetun vittusi joskus jopa 12 tunnin ajan siihen kuntoon, että et vähään aikaan tee muuta kun itket ja vapiset vielä synnytyksen jälkeenkin.
Ja mitä naisille seksi merkitsee niin puhu vaan omasta puolestasi! Kaikki ei ole huteria perseestään etkä ole kukaan sanomaan mitä joku muu nainen ajattelee. On niitäkin joille seksi liittyy tunteisiin ja sitä harjoitetaan oman siipan kanssa eikä tuntemattomien lierojen punkassa.

Saat toki vapaasti harjottaa sitä seksiäsi ilman sen kummempia tuntemuksia mutta älä puhu muiden naisten piikkiin!!! Saa olla onnellinen ettei ole syntynyt noin lahoksi latvasta.

no ei dildo mikään pysyvä ratkaisu ole, mutta helpottaa varmaan ekaa kertaa. www.netanttila.fi sieltä voi tilata....tiedät vähän millä tavoin pitää rentoutua että se menee sisään....on tosiaan harmi jos mies ei saa sisään silloin jos on jo päässyt sänkyyn (voi tietty olla ettei miehellä ole tarpeeksi kovanakin).

eikö tuohon alkoholiongelmaan ole yksinkertaista ratkaisua? päätät että juot esim. kolme siideriä ja sitten....eikä sitten enempää illan aikana.

ja ääliölle: naisellakin on seksuaalisia haluja. jos ei ole kumppania, niin voi olla mukavaa saada esim. kerran vuodessa joltain, joka ei sen enempää merkkaa. ivoi tulla morkkis jälkeenpäin, mutta se on jokaisen oma asia.

Tuo likkahan tuossa hehkutti ja samaisti omat tuntemuksensa kaikkiin muihin naisiin. "" Me naiset emme...""Tuollasten naistyyppien kanssa ei kovinkaan moni muu halua tulla verratuksi! Fakta ja 100% tosi!

Miksi pitäis tuosta noin menettää neitsyytensä?
Oon 20 vee, alkuperäisen viestittäjän lailla ujonpuoleinen mutta kuitenkin seikkailunhaluinen joten viettelen jätkiä aina tilaisuuden tullen ja hoidan hommat suulla tai käsin. Oon siis edelleen neitsyt ja ihan vapaaehtoisesti enkä usko menettäneeni mitään, koska mun rakastelukokemukset on aina olleet sekä äärimmäisen romanttisia että herkullisen eroottisia. Sanomattakin selvää ettei viina ole koskaan touhussa mukana.

Hah, surkeita neitsyitä täällä. Ei mua vaan sattunut ja olin 14v. Mulla oli kyl ihan hauskaa ja jätkä ei ollu mikää kalkkis vaan 16v! Tosi saamatonta sakkia että ollaan vielä täysikäsinäkin neitsyitä ja yritetään jakaa baaris ku ei olla munaa saatu.

Eikös joskus immenkalvot ole niin paksut, ettei minkään valtakunnan kikkelillä mennä siitä läpi? Kysy gynekologiltasi josko hänellä olisi näkemys asiaan? Oletan, että immenkalvo-ongelman voi ratkaista ihan huippukorrekteissa olosuhteissa lääkärin toimesta. Ellei halua kokea sitä versekaista, mahtavaa ""ekaa kertaa"".

Yhteistyössä