eroon masennuksesta

• Viestiketjun aloittaja pettäjä mies
  • Ensimmäinen viesti
pettäjä mies
Oisko mitään vinkkejä miten pääsen yli masennuksesta, pala kurkussa ja vituttaa.. mul on ollu toinen nainen pari vuotta johon olen sit vissiin kiintynyt liikaa, nyt salarakas ilmoitti itku kurkussa et se tykkää musta liikaa ja se ei enää kestä tätä kun mä oon ukkomies.. se sano ettei se enää voi olla mun kanssa vaikka se haluaisi. Mitä mahtoi tarkoittaa.. tuntee kuulemma itsensä henkisesti likaiseksi aina sen jälkee kun ollaa pantu. Mut mä tykkään siitä naisesta ihan hirveesti ja nyt käy näin..

Mieti tuota tunnetta ja kerro se kymmenellä, suunnilleen siltä se siitä nykyisestä naisestasi tuntuu... ja en tässä tuomitse sua, jotenkin jopa ymmärrän tuota mitä tunnet nyt, mutta pistä vaakakuppiin kumpi on tärkeämpi: se nykyinen vai tuo sivusuhde?

aapp
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28749840:
Mieti tuota tunnetta ja kerro se kymmenellä, suunnilleen siltä se siitä nykyisestä naisestasi tuntuu... ja en tässä tuomitse sua, jotenkin jopa ymmärrän tuota mitä tunnet nyt, mutta pistä vaakakuppiin kumpi on tärkeämpi: se nykyinen vai tuo sivusuhde?
Oikeesti mä haluun sen toisen, mut järjellä ajatellen se ei onnistu, 2 lasta ja yhteiset velat talosta eikä käteisvsroja toteuttaa eroa.. ksi täs on vaa kärsittävä..

Paskapuhetta
Silloin jos on tarve käydä vieraissa, niin silloin lopetetaan se suhde. Ihmiset on uskomattomia! Jos olet niin rakastunut uuteen naiseen, niin sitten otat sen. Vaimollasi on oikeus tietää totuus. Tuollaiset pettäjät oksettavat, joilla ei ole selkärankaa edes kertoa mitä on tehnyt.

Lapset ja velat ei ole mikään syy pysyä yhdessä. Siitä kärsii kaikki.

aaapppa
[QUOTE="Vieras";28756569]Miksi aloitit suhteen toisen kanssa? Kiinnostaa vaan tietää.[/QUOTE]

Emt.. se vaan alkoi, ei mun pitänyt aloittaa mitään suhdetta, kerran vaan ravintolassa tapasin sen naisen ja ajattelin että tää on yhdenillanjuttu , niitä ei ole ollut tapana harrastaa yleensä mut silloin ajattelin et tän kerran. Ja sit se vaan kolahti päälle se suhde. Syy oli luultavasti pihtaava vaimo miks tää tapahtu..

Yhteistyössä