Eronneiden lastenhoitojärjestely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti-69

Vieras
Pikkuhiljaa alkaa laittaa vihaksi. Lapsen kaverin vanhemmat erosivat ja molemmat asuvat edellee ihan lähellä meitä, eli äiti muutti pois kotoa mutta ei kauas. Nyt heillä on sovittu, miten lapset asuvat kummallakin eli kolme viikkoa äidillä ja viikko isällä.

Nyt äiti tietää että parin viikon päästä hänellä on meno lauantaina ja ei saa omaa äitiään hoitamaan lapsia. Nyt kyselee meiltä meidän menoja ja itse olen silloin matkalla ja mieheni on lasten kanssa kotona enkä tiedä heidän ohjelmaa eli ovatko edes kotona. No, tämä äiti sitten voivottelee kun ei viitsisi maksaa hoitajaa koko päiväksi kun lapset on kuitenkin jo koululaisia. Kysyin sitten että entä heidän isä, onko hänkin silloin reissussa? Niin kuulemma ei ole, mutta ei suostu vaihtamaa viikkoja tai ottamaan hoitoon kun ei ole oma vuoro muuta kuin silloin kun on sairaus- tai työjuttu.

Siis lapset tulisi meille hoitoon päiväksi kun isä asuu tuossa vieressä ja on kotona !!! En ymmärrä.

Itse jos joskus eroan, niin lapset ovat aina tervetulleita minun luokse ja toivottavasti voin sanoa miehen puolesta samoin.

Yhteistyössä