1.Miksi erositte? Mieheni petti minua. Paljastui suhde toiseen, joka oli kestänyt noin kuukauden. Odotin tuolloin meidän kolmatta yhteistä lasta. Ero tuli, luottamus meni, ja mies jatkoi naisten perässä juoksemista. OKSETTAVAA. Myöhemmin selvisi että oli pettänyt minua myös aiemmin työkaverinsa kanssa.
2.Montako lasta ja pieniäkö? Tuolloin lapset oli 6v,4v ja kolmatta odotin rv 16 kun totuus tuli ilmi. Lapset jäi minulle.
3.Miten lapset suhtautuivat ja asuivat jne?Minä jäin aluksi lasten kanssa meidän yhteiseen taloon, mies muutti pois. Talo laitettiin myyntiin, ja kun ostaja löytyi, muutin lasten kanssa vuokrakolmioon tilapäisesti. Lapsille oli rankka paikka kun isä lähti ja hylkäsi heidät hetkeksi.Myöhemmin palasi kuvioihin (mutta ei enää suhteeseen minun kanssa) ja alkoi olemaan jonkin verran lasten kanssa. Kolmas lapsemme ei ole kiinnostanut exääni , paitsi sitten alkoi kiinnostaa kun minä löysin uuden miehen ja exä huomasi että tuo uusi mieheni hoitaakin hänen lapsiaan. Kateus iski ihan selvästi. Mutta ei hän edelleenkään ole samalla tavalla kiinnostunut tuosta kolmannesta lapsestamme kuin kahdesta ensimmäisestä. Lapset (kaksi vanhinta) käy isällään epäsäännöllisesti. Mitään tapaamissopimusta emme ole onnistuneet tekemään, koska exäni on sitä vastustanut. Tämä on hankaloittanut arkea paljon.Lapset ikävöi isäänsä ja kyselevät paljon milloin pääsee isin luo, mutta vastausta ei aina ole kun exä ei ilmoita tapaamisaikoja kuin silloin kun huvittaa. On ihan älytöntä että lapset joutuu sit ite kyselemään isältään milloin pääsee hänen luokseen.
4.Miten kauan "toipuminen" vei? Minun kohdalla puolisen vuotta. Kävimme exän kanssa perheneuvolassa ja parisuhdeterapiassa, mutta paluuta yhteen ei hänen tekojensa jälkeen ollut, eikä kumpikaan sitä halunnut. Itse jatkoin terapiassa asioiden käsittelyä vielä myöhemmin lisää ja se kyllä helpotti toipumisessa. Ja sitten kun aika pian löysin uuden ihanamman miehen,niin tajusin että ratkaisu oli todellakin oikea vaikka se tapahtuikin niinkin kamalien asioiden kautta kuin pettämisen ym.
5.onko ratkaisu ollut oikea kaikkien kannalta?? Ehdottomasti. Sain uuden elämän ja uuden ihanan miehen.Perustimme uusperheen.Uusi mieheni on ollut nuorimman lapseni elämässä siitä saakka kun lapseni oli vain 2kk ikäinen.Hän siis sai ihanan,rakastavan isän. Ja minä ihanan,rakastavan puolison.