[QUOTE="aloittaja";22807093]paljon viisasta tekstiä.. väkivaltaa on monen asteista ollut,kerran poliisitkin kävi,miehelle sakkotuomio siitä..on lapsia kaikki alle kouluikäisiä..ne mua pelottaakin menevätkö sekaisin jos lähetään ja jätetään isi..
puhuttu on mutta aina lupaa ei enään koskaan tee niin mutta itse en saa pelkoa mielestä että mitä jos lyökin joskus niin pahasti että henki lähtee.. monesti on vikitellyt muita naisia ne suhteet on kestäneet muutaman kuukauden, sitten yksi sänkyseikkailu josta jäi rysän päälle kiinni..
selvänäkin on lyönnyt,enemmän selvänä kuin humalassa.. en luota mieheeni mutta haluan aina uskoa että kyllä tämä tästä paranee.. kiitoksia sinulle kun pistit ajatukset järkeväksi kun luen nyt mitä olen vastannut sinulle niin mietin voiko sairaampaa suhdetta olla

[/QUOTE]
Lapset selviää hyvin jos äiti on vahva! Onko sulla mitään tukiverkkoa? Nyt kun luin tämän, uskaltaisin suositella sitä että lähtisit, sun ja lapsien takia.
Näkeekö lapset näitä riitoja? Jos näkee niin tosi toosi huono juttu! Lapset pahimmassa tapauksessa ottavat tästä suhteesta mallia vanhemmalla iällä ja se voi tarkottaa sitä, että pojista tulee väkivaltaisia ja naisista "alistuvia" (Jos tollasta sanaa nyt voi edes missään käyttää) ja kaikkein pahinta on se, että he voivat ajatella asian olevan ihan okei, olihan heidänkin vanhemmillaan tällaista.
Se kammottaa että seuraava askel on luultavasti lapsiin kajoaminen tai se että menee liian pitkälle sun kanssa (lyö tajuttomaksi tai jopa vahingossa tappaa) Olisi hyvä ainakin pitää niin pitkä tauko, että näkee muuttuuko mies. Monet miehet eron edessä kiristää ja uhkailee, mutta siihen halpaan ei kannata mennä. Jos alkaa uhoamaan, poliisin juttusille ja heti.
Pelasta itsesi ja lapsesi, vielä kun se on mahdollista! :hug:
Se lähtö luultavasti on pahin ja sitten jo helpottaa. Toivottavasti en laukonut mitään loukkaavaa!