Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Entisistä sormuksista voi tehdä uudet sormukset, jos sattuu jonkun aasin vielä löytämään =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla sormukset vielä makuuhuoneen lipastossa. Paha mieli vain "vaatii" niistä eroon pääsemistä enkä oikein keksi mikä olisi järkevää, kun ei roskiinkaan viitsisi heittää eikä hautausmaahan haudata.. Nimim. vaikea surutyö kesken, yrittäkää ymmärtää
samoin, ja onpa myös miehenkin sormus jäänyt. Jospa niille jotain käyttöä vielä kehittelisi tai sitten olkoon tosiaan vain muistona. Kiikkustuolissa niitä sitten katselen ja muistelen; oi sitä elämää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuolla on rasiassa muistona 2 kihlasormusta ja yksi vihkisormus.
Ei kun uudet ne olla pitää. Jää taas enemmän muisteltavaa...Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Entisistä sormuksista voi tehdä uudet sormukset, jos sattuu jonkun aasin vielä löytämään =)
peesiAlkuperäinen kirjoittaja edith75:Myin romukullaksi ja se pieni rahamäärä tuli opiskelijalle tosi tarpeeseen aikoinaan.
No pöh... Tulipa kirjotettua väärin... :ashamed: Siis en missään tapauksessa haikaile exän perään!Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:Laitoin jo tuohon toiseen ketjuunkin... Eli mä teetin kihlasormuksista korvikset. Taisi maksaa vanhaa rahaa peräti 100mk. Niitä pidän vielä tänäkin päivänä. En siksi, että haikailen exän perään vaan siksi, että sormukset oli koristehiotut ja ovat nätit korviksina.
Ei vaan suren pahalla ja loukkaavalla tavalla tapahtunutta eroa ja lasten hylkäämistä ja siksi "hautaan" nyt muistojakin, jotka tuottavat paljon tuskaa ja ahdistusta. Olen saanut ohjetta surutyön tekemisestä ammattihenkilöiltä, koska kyseessä on ollut hyvin julmalla tavalla toteutunut ero, jota en tässä voi tarkemmin eritellä. Anteeksi, että tekstini johti harhaan. Minun tapauksessani siis kuoli avioliitto, yhteinen vanhemmuus ja se harhakuva ihmisestä, jonka luulin tuntevani. Suru kestänee pitkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla sormukset vielä makuuhuoneen lipastossa. Paha mieli vain "vaatii" niistä eroon pääsemistä enkä oikein keksi mikä olisi järkevää, kun ei roskiinkaan viitsisi heittää eikä hautausmaahan haudata.. Nimim. vaikea surutyö kesken, yrittäkää ymmärtää
Ymmärsinkö oikein että puolisosi on kuollut? Eikös silloin siirretä sormukset oikean käden nimettömään? Voimia sinulle surutyöhön.