Eronneet, kysymys teille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
Kerroin että isänsä ei halunnut olla minun kanssa enää.Poika oli silloin 6v.Hyvin sopeutui.Eikä kaipaa isäänsä.Isänsä asuu ulkomailla.Mutta exä ei ollutkaan kovin mukava meitä kohtaan.

hyvä tapa saada lapsi-isä-suhde huonoon kuntoon. :|

Sanoin ettei äiti ja isä enää halua asua yhdessä, mutta lasten vika se ei ole. Tätä toistin ku mantraa, ja sitä, että silti rakastetaan lapsia molemmat paljon. Pojilla ikää silloi vajaa 3 ja vajaa 6v..

lapset oli 2v ja 3kk.. mä en edes oikein muista mitä ensi alkuun sanoin, nyttemmin olen kyl sanonut että isä halusi elää ... kanssa. poika on unohtanut jo sen et ollaan ikinä asuttukaan perheenä yhdessä (siis isänsä kanssa).

mun mielestä lapsille ei tarvii sanoa mitään yksityiskohtia. sanoo vaikka että asiat ei vaan mee niinkui haluu ja äiti ja isi muuttaa eri soitteisiin. eroasiat on mun mielestä liian vaikeita että pienet lapset kuuluis tietää niistä.

ja en ymmärrä sitäkään että toista pitää syyttää..se ja se ei halunnu ja se löys uuden jne. en tarkoita pahaa..en vaan ymmärrä. liian vaikeita asioita lapsille. :|

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
mun mielestä lapsille ei tarvii sanoa mitään yksityiskohtia. sanoo vaikka että asiat ei vaan mee niinkui haluu ja äiti ja isi muuttaa eri soitteisiin. eroasiat on mun mielestä liian vaikeita että pienet lapset kuuluis tietää niistä.

ja en ymmärrä sitäkään että toista pitää syyttää..se ja se ei halunnu ja se löys uuden jne. en tarkoita pahaa..en vaan ymmärrä. liian vaikeita asioita lapsille. :|

En missään tapauksessa itse siis haluakaan syyttää toista, vaan mietin sitä kaikkein yksinkertaisinta tapaa sanoa siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

En missään tapauksessa itse siis haluakaan syyttää toista, vaan mietin sitä kaikkein yksinkertaisinta tapaa sanoa siitä.

jos vaan kertois että isä vaan muuttaa pois. niin vaan menee joskus. silti äiti ja isä rakastaa teitä (lapset) tosi paljon.

Yhteistyössä