V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Kerroin että isänsä ei halunnut olla minun kanssa enää.Poika oli silloin 6v.Hyvin sopeutui.Eikä kaipaa isäänsä.Isänsä asuu ulkomailla.Mutta exä ei ollutkaan kovin mukava meitä kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Kerroin että isänsä ei halunnut olla minun kanssa enää.Poika oli silloin 6v.Hyvin sopeutui.Eikä kaipaa isäänsä.Isänsä asuu ulkomailla.Mutta exä ei ollutkaan kovin mukava meitä kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hyvä tapa saada lapsi-isä-suhde huonoon kuntoon. :|
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mun mielestä lapsille ei tarvii sanoa mitään yksityiskohtia. sanoo vaikka että asiat ei vaan mee niinkui haluu ja äiti ja isi muuttaa eri soitteisiin. eroasiat on mun mielestä liian vaikeita että pienet lapset kuuluis tietää niistä.
ja en ymmärrä sitäkään että toista pitää syyttää..se ja se ei halunnu ja se löys uuden jne. en tarkoita pahaa..en vaan ymmärrä. liian vaikeita asioita lapsille. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mun mielestä lapsille ei tarvii sanoa mitään yksityiskohtia. sanoo vaikka että asiat ei vaan mee niinkui haluu ja äiti ja isi muuttaa eri soitteisiin. eroasiat on mun mielestä liian vaikeita että pienet lapset kuuluis tietää niistä.
ja en ymmärrä sitäkään että toista pitää syyttää..se ja se ei halunnu ja se löys uuden jne. en tarkoita pahaa..en vaan ymmärrä. liian vaikeita asioita lapsille. :|
En missään tapauksessa itse siis haluakaan syyttää toista, vaan mietin sitä kaikkein yksinkertaisinta tapaa sanoa siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä selitin,että äiti ja isi ei enää rakasta toisiaan ja muuttaa erilleen.Ja että äiti ja isi rakastaa aina teitä ja ero ei johdu teistä.