Eronneet, kuinka kaukana asutte etävanhemmasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Erosimme miehen kanssa ja nyt asutaan kymmenen kilsan säteellä, mutta mies on väläytellyt muuttavansa uuden naisensa luo toiselle puolelle Suomea, elikkä ajoaika nykyisen asuinpaikan ja tuon naisystävän asuinpaikan välillä on joku viitisen tuntia.

Hänellä ei täällä ole kuulemma muuta kuin lapset, että et sinä voi häntä estää muuttamasta. No sanoinkin että en minä estäkään, koska miehen oma päätöshän se on mihin muuttaa, mutta kannattaa ihan oikeasti ensin tarkkaan miettiä, kumpi on tärkeämpi, se uusi nainen vai lapset, koska tuo välimatka on niin suuri, että lasten tapaaminen tulee vaikeutumaan erittäin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erosimme miehen kanssa ja nyt asutaan kymmenen kilsan säteellä, mutta mies on väläytellyt muuttavansa uuden naisensa luo toiselle puolelle Suomea, elikkä ajoaika nykyisen asuinpaikan ja tuon naisystävän asuinpaikan välillä on joku viitisen tuntia.

Hänellä ei täällä ole kuulemma muuta kuin lapset, että et sinä voi häntä estää muuttamasta. No sanoinkin että en minä estäkään, koska miehen oma päätöshän se on mihin muuttaa, mutta kannattaa ihan oikeasti ensin tarkkaan miettiä, kumpi on tärkeämpi, se uusi nainen vai lapset, koska tuo välimatka on niin suuri, että lasten tapaaminen tulee vaikeutumaan erittäin paljon.

vitun liian lähellä

Kilsa noin. Lapset isällään joka toinen vkonloppu ns.pidennetyn to-ilta-ma aamu ja sen lisäksi to -ilta niillä viikoilla kun ei ole lapset siellä viikonloppua ettei tule liian pitkä aika välissä ettei nää isäänsä. Sujuu hyvin ja joustetaan puolin ja toisin, helppoa ainakin toistaiseksi kun asutaan näin lähekkäin.

N. 10 km. Isän työpaikkalta 5km meille.
Mun työpaikka samalla paikkakunnalla missä exän vanhemmat asuu (isovanhemmat asuu mun työpaikan nurkilla ).
Poika näkee isäänsä joka toinen viikonloppu ja kerran pari arkena.

Yhteistyössä