Eronneet isät ja äidit. Kuinka usein soitat lapsellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cupsolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies soittaa joka toinen tai kolmas päivä. (Lapsi mulla kaikki viikot) Minä soitan lapselle kerran tai en sitäkään jos isällään (isänsä luona joka toinen viikonloppu sen pe-su siis)

En soittele lapsille kun ovat isällään. Viikko-viikko-periaatteella mennään. Eksälle saatan soittaa jossain akuuteissa asioissa kesken viikkoakin, lapsille en - kumpikaan ei vielä ole järin kätevä kännykänkäyttäjä.

Lapsi on vasta 3,5v ja juuri lähti isälleen pariksi viikoksi ja kertaakaan en soita sinne, eikä sieltä kertaakaan soiteta tänne. Sama on kun lapsi on minulle, niin isä ei koskaan soita tänne päin, eikä me sinnepäin. Lapsi on isällään aina viikon tai kaksi kerrallaan 2-3 kuukauden välein.

Soitan noin joka toinen päivä kun on isällään. Kun lapsi on minulla, myös silloin soitetaan isälle noin joka toinen ilta. Vuorotellen ja puoliksi hoidamme lasta joka menee ensi syksynä eskariin.

[QUOTE="vieras";26029254]Sama täällä. Tosin välillä lapset käyvät tervehtimässä koulun jälestä.[/QUOTE]

Meillä siis isompi on isäviikoilla 3-4 aamuna viikossa mun luona noin tunnin. Mä asun ihan koulun vieressä ja isänsä menee kahdeksaksi töihin ja pojan koulu alkaa useimpina aamuina vasta ysiltä ni isänsä tuo sen mun luokse ja aamusta riippuen istutaan ja puhutaan paskaa teekupin kanssa tai sit poika katsoo lastiksia kun mä vielä nukun.

Yhteistyössä