Eronneet apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitti paljon avusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitti paljon avusta

Vieras
Eli miten se kakkosvaiheen homma sitten toimitetaan sille toiselle osapuolelle?
Meillä menee kohta se harkinta aika umpeen ja ajattelin tehdä sähköisesti sen pyynnön lopulliseen eroon tuomitsemisesta ja selvitinkin jo mihin ja miten se lähetetään mutta miten se toinen osa puoli sitten metsästetään kiinni saamaan tiedoksi asia?
Liikkuvassa työssä ex niin sinne on ainakin ihan turha virka aikaan kenenkään koittaa mennä sitä viemään vai meneekö se postitse vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Ei sun sitä tarvitse exälle toimittaa. Käräjäoikeus ja posti hoitaa

Joo ei minun, mutta sitä just että meneekö sen joku ihan kädestä pitäen toimittamaan vai meneekö postitse vaihtoehtoja mietin.
Kun ei tosiaan ole koskaan kotona virka-aikana niin se loppulinen erohan viipyy niin pitkään että se toinen on vastaanottanut ne paperit vai miten se sitten menee?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo ei minun, mutta sitä just että meneekö sen joku ihan kädestä pitäen toimittamaan vai meneekö postitse vaihtoehtoja mietin.
Kun ei tosiaan ole koskaan kotona virka-aikana niin se loppulinen erohan viipyy niin pitkään että se toinen on vastaanottanut ne paperit vai miten se sitten menee?

Ihan normaalin postin mukana mulle tuli, mutta meillä siis oli molempien allekirjoitukset

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihan normaalin postin mukana mulle tuli, mutta meillä siis oli molempien allekirjoitukset

Eli tarkoitatko nyt jo sitä ihan lopullista tietoa siitä asiasta?

Meillä piti exän laittaa mulle se lappu oman allekirjoituksensa kanssa ja että minä laitan omani niin saadaan kerralla se lopullinen ero kuntoon kun minä vien sitten sen käräjäoikeuteen mutta eipä sitten laittanutkaan sitä joten teen oman sähköisesti.

Vitkutteli kyllä sitä ensimmäisen vaiheenkin vientiä kun oli hänen tehtävänään, niin sai pitkitettyä asiaa sillä vielä pirulainen, ja minä tyhmä luotin ja uskoin että vies sen kun lupas.

Yhteistyössä