No joo..toi eka jees mut tuskin moni heittelee yli 100? sormuksia vai heittääköAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:En ole itse eronnut, mutta vastaan silti =)
Kahta tapaa olen kuullut käytettävän:
1. Säästetään lapsille sellaisenaan
2. Pidetään "hävitysrituaali", esim. laivalle ja kannelta viskataan mereen, sopivien saatesanojen kera.
Alkuperäinen kirjoittaja batmax:No joo..toi eka jees mut tuskin moni heittelee yli 100? sormuksia vai heittääköAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:En ole itse eronnut, mutta vastaan silti =)
2. Pidetään "hävitysrituaali", esim. laivalle ja kannelta viskataan mereen, sopivien saatesanojen kera.
juu, kyllä heittelee paljon kalliimpiakin. Mutta mä kanitin kyllä sit loput jutut...Alkuperäinen kirjoittaja batmax:No joo..toi eka jees mut tuskin moni heittelee yli 100? sormuksia vai heittääköAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:En ole itse eronnut, mutta vastaan silti =)
no jo te naisia ootteAlkuperäinen kirjoittaja mii:juu, kyllä heittelee paljon kalliimpiakin. Mutta mä kanitin kyllä sit loput jutut...Alkuperäinen kirjoittaja batmax:No joo..toi eka jees mut tuskin moni heittelee yli 100? sormuksia vai heittääköAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:En ole itse eronnut, mutta vastaan silti =)
Kuule. Jos mies mun jättäisi, ihan varmasti saattaisin heittää hänen ostamansa sormuksen pois.Alkuperäinen kirjoittaja batmax:No joo..toi eka jees mut tuskin moni heittelee yli 100? sormuksia vai heittääköAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:En ole itse eronnut, mutta vastaan silti =)