Eroko edessä

Mä aina ajattelin et asiat vois aina selvittää, oli juttu lähes mikä tahansa...

mut mä en enää kohta jaksa. oon äippälomalla, meillä on vauva ja kaks isompaa lasta toinen miehen toinen mun.

Ongelma on nyt se että nää kaksi isompaa ei oo tasa-arvoisessa asemassa täällä kotona.

Mun uus mies haukkuu lastani vammaiseksi ym. jos se pelleilee, kiukuttelee tms. Mies myös valittaa lapselleni jokisesta asiasta, mikä lapsen käytöksessä ärsyttää häntä...

Oma lapsi kun tekee mitä tahansa ei vaivaudu sanomaan mitään... jos taas minä ojennan lasta jossain hänen tekemässään asiassa, ni mies loukkaantuu siitä... :headwall: :headwall:

Lapsilla on tietysti hieman erilaiset temperamentit: jos heille sanoo esim. nyt nukkumaan :joku kerta lapseni saatta ilveillä, ja sanoa, enkä mee... miehen lapsi taas vaivihkaa vaan vitkuttelee...

Tällöin mies huutaa lapselleni... mut omalleen ei....

mä olen ollut tasapuolinen, ku niin musta pitäis toimia, niin kiitoksissa, kuin kieltämisissä...

Mut nyt kohta en enää jaksa, tekee mieli kostaa miehen lapselle... että olis sit "tasa-arvoista"...

Mut en mä siihen pysty, mut mä en jaksa enää tätä kauaa... kiva ku on toi vauvakin...

Mut en mä halua että Lapseni joutuu kokemaan tällaista paskaa....

Mitäköhän mä teen.... otanko vaan eron...

puhe ei mee perille...

alannah
Onko tuollanen homma mieheltäsi jatkunu kauankin? Mitä luin juttuasi, miehesi on todella epäreilunen sun lasta kohtaan jos ei omalle sano mitttää. Ite näen, et parempi ottaa ero.
Mulla on edellisestä avoliitosta yks lapsi mutta nykyisellä miehelläni ei oo vielä lapsia ollenkaa vastako nyt mun kans. Ite en tulisi kestämään jos mieheni rupeaisi solvaamaan esikoistani. Hän on pikemminki hoitanu esikoistani kuin omaa lastaansa. Ja meillä on 2 yhteistä lasta.

-peukku-
Tuosta jää takuulla lapsellesi pahat arvet aikuisikään saakka :headwall: :headwall: :headwall:

Jos miehesi on noin epäkypsä, mieti tarkkaan, mikä on sinulle tärkeää, ja toimi sen mukaan.

Voimia vaikeaan ratkaisuun, mikä se sitten koskaan onkaan. :flower:

mammmmmma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2004 klo 22:27 -peukku- kirjoitti:
Tuosta jää takuulla lapsellesi pahat arvet aikuisikään saakka :headwall: :headwall: :headwall:

Jos miehesi on noin epäkypsä, mieti tarkkaan, mikä on sinulle tärkeää, ja toimi sen mukaan.

Voimia vaikeaan ratkaisuun, mikä se sitten koskaan onkaan. :flower:
SIINÄ VAIHEESSA KUN UKKO SANOISI MINUN LASTANI VAMMAISEKSI NIIN SE UKKO SAISI TUTA ETTÄ KUKA SE VAMMAINEN IHAN OIKEASTI ON...JOKO HOMMA MUUTTUU KERTASLAAGISTA TAI ERO!!!MIETI MITEN LAPSESIKIN KÄRSII NIMITTELYSTÄ JA ERIARVOISESTA KOHTELUSTA!SÄÄLIN SIINÄMIELESSÄ...Onneksi meillä yhteiset lapset.Pahimmillaan uusliitot ovat juuri tuota...kun on erilapsia niin saattaa olla eri kohteluakin!Ihan järkkyä ,sinä äitinä olet vastuussa nyt miten lastasi kohdellaan. :hug: voimia sinulle!!! :hug:

Yhteistyössä