S
surupuserossa
Vieras
Tahtoisin ajatuksia muilta kenties samoja asioita läpikäyneiltä henkilöiltä..Edessä siis toden näköisesti ero..kaikki juontuu 9 kuukauden taa miehen pikkujouluihin..siellä meni ja petti sika kännissä työkaverinsa kanssa, itse olin kotona kolmen lapsen kanssa joista nuorin oli vajaa 4kk. Seuraavana päivänä hain linja-autoasemalta miehen ja näin fritsun sen kaulassa. Väitti että oli tullut poikien kansa painimisesta..en uskonut ja olin kokopäivän poissa oleva ja vetäytynyt. Pettämisen myönsi seuraavana päivänä ja aneli anteeksi antoa. Saimme kriisiapua perheneuvolasta jossa saimme asioita juteltua ja jonkin näköisiä työkaluja koittaa jatkaa liittoa. Näin myös teimme..Silti ko. asia on kuin synkkä pilvi liittomme päällä, en vain voi unohtaa hänen tekoa..en varmaan ole edes antanut aidosti anteeksi hänelle pettämistä kun tuon sen aina uudestaan ja uudestaan esiin. Väärin teen , tiedän. Mutta se on kuin piikki lihassa jota en saa pois. tekee tuskaa olla hänen lähellä kun heti tulee kaikki mitä hän on tehnyt käsillään sille vieraalle naiselle..ollut toisen kanssa niin kuin vain puolisoiden pitäisi olla. Olen jumalattoman ahdistunut enkä tunne olevani enää oma itseni..olen kamalan herkkä ja äkkipikainen nykyään mitä en juurikaan aikaisemmin ollut. Itseinhokin kasvaa kohisten kun en ole omaitseni. Pelkään mitä tämä kyräily ja hermostuneisuuteni lapsille tekee, jatkuvat riidat ja itkut..toisaalta mietin sitä mitä eroaminen sitten lasten psyykkeelle tekee. Enkä minä tiedä mitä tunnen miestäni kohtaan..jättimäinen ahdistus vain velloo kokoajan rinnassa ja tukahduttaa alleen kaiken muun..auttakaa mua jäsentämään ajatuksia ja tarpomaan tässä eteenpäin..suuntaan tai toiseen.