Ero?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
Miksi mun on niin vaikea erota tälläisestä miehestä? Kotityöt on ihan nollassa, oma-aloitteisesti ei tee mitn. Minä hoidan työni, kodin, lapset, kaupassakäynnin kaikki. Nytkin tiskari rikki, ja arvatkaa tiskasiko kertaakaan viikonloppuna. Hän käy työssä, nukkuu ja pelaa pokeria netissä. Satunnaisesti vie lapsia uimaan tai laittaa nukkumaan. Haukkuu myös huroraksi ja kusipääksi (olen kerran jääny pettämisestä kiinni) lasten kuullen...

Mun on myös vaikea erota miehestä, josta ihan kaikki muut varmasti eroais. Mies on muuten ihana tyyppi, mutta ei omista tippaakaan vastuuntuntoa. Ei käy töissä, ei tee mitään, tienaa nolla euroa kuussa. Mä elätän koko perheen opintotuella.
kotitöitä mies tekee kun käsken, mutta pääasiallisesti mä oon kyllä vastuussa ihan kaikesta. Mies myös häviä omille retkilleen päiväkausiksi. Usein lähtee aamulla kotoa ja tulee takaisin seuraavana yönä. Tiedän ettei hänellä ole muita naisia. Hän käyttää huumeita ja ne on hänelle tärkeämpiä kuin mikään.
Vaikeeta on erota, kun on jo kuusi vuotta asuttu yhdessä.
mikä meitä vaivaa?

"Miksi mun on niin vaikea erota tälläisestä miehestä?"

koska "se on niin ihana!" tää ei oo henk. kohtanen hyökkäys sua kohtaan, vaan kaikki naiset on sellasia! minäkin. vaikka ois kuin paska naistenhakkaajanarkkari (esim. ) niin ei voi ottaa eroa koska "on se välillä niin ihanakin"

Alkuperäinen kirjoittaja MTS:
Mun on myös vaikea erota miehestä, josta ihan kaikki muut varmasti eroais. Mies on muuten ihana tyyppi, mutta ei omista tippaakaan vastuuntuntoa. Ei käy töissä, ei tee mitään, tienaa nolla euroa kuussa. Mä elätän koko perheen opintotuella.
kotitöitä mies tekee kun käsken, mutta pääasiallisesti mä oon kyllä vastuussa ihan kaikesta. Mies myös häviä omille retkilleen päiväkausiksi. Usein lähtee aamulla kotoa ja tulee takaisin seuraavana yönä. Tiedän ettei hänellä ole muita naisia. Hän käyttää huumeita ja ne on hänelle tärkeämpiä kuin mikään.
Vaikeeta on erota, kun on jo kuusi vuotta asuttu yhdessä.
mikä meitä vaivaa?

hiphei ja huh......

:hug: sad ja MTS.. miettikää (jos mahd. ilman tunteita) mitkä asiat ihan oikeesti on pyllyllään. jos niihin ei voi vaikuttaa niin sit tarvii miettiä onko ne semmosia että niitä voi sietää.. Ite joudun usein tekemään asioista itellein + ja - listoja paperille ennenku ossaan päättää