ero vältettiin

• Viestiketjun aloittaja äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti
äiti vaan
joku aika tässä kyselin yh:n rahallista pärjäämistä..no nyt asiat kääntyivät sillälailla että asioista puhuttiin vielä vaikka tuntui että nyt saa riittää ja niin kävi että asiat saatiin kerrankin puhuttua hyvin läpi..se mieskin joka ei yl puhu mitään niin avasi nyt suunsa ja päätettiin jatkaa avioliittoa eli asioilla on näemmä tapana järjestyä :wave:

-peukku-
Hieno juttu. Kamalaa sinänsä on se, että varmaan moni muukin nainen sortuu tiedostamattaan siihen johon minäkin, eli varoo ottamasta joitakin asioita puheeksi välttääkseen riidat ja pitääkseen asiat vaan tasaisena vaikka ei onnea olisikaan. Olen tietoisesti opetellut sanomaan suoraan vaikeatkin asiat, ja vaikka mies ei ilmiselvästikään pidä siitä, olen huomannut siitä olevan kovasti apua. Pahinta on, että asiat hautuvat ja paisuvat, koska jos ne painetaan taustalle, ne painuvat sinne vain nostaakseen päätään uudelleen pahan paikan tullen. Asioita ei voi vaieta pois päiväjärjestyksestä. :eek:

Hienoa että olette saaneet asiat puhuttua. Meilläkin oli tosi kova kriisin paikka kesällä, ja ihan tosissaan mietin että lähden. mutta tässä sitä ollaan ja asiat näyttävät huomattavasti valoisammilta. Jotkut miehet -ja miksei naisetkin- tarvitsevat sen, että ne asetetaan ihan selkä seinää vasten ennen kuin alkavat puhua vaikeista asioista. :(

Tsemppiä!

jimin äiti
Ihana juttu! Ikävä, että jotkut miehet täytyy laittaa melkeen seinää vasten, ennenku ne tajuaa "avautua". Moni asia selviää puhumalla, monesti ihan muutama sanakin riittää.

Maria1982

Toi on kyllä ihan totta, että selkä seinää vasten sitä joskus, jotkut vasta tajuaa mitään. Väkivaltainen ja sairaalloisen omistushaluinen exäni tajusi vasta kun olin puhunut erosta puoli vuotta ja itkenyt monet itkut ja muuttanut loppujen lopuksi pois.. Sitten onkin hyvä alkaa kosimaan ja muistelemaan vanhoja hyviä aikoja.. (HÄNELLE hyviä, minulle ahdistavia) :headwall:

M

Yhteistyössä