ero juttuka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Erosta päätetty... Haikee fiilis. Meillä on kaksi pientä lasta ja pelottaa miten ne tämän ottaa.. Yhteis huoltajuus pidetään mutta lapset kuitenkin pääasiassa mun luona.. Pelottaa miten taloudellisesti pärjään yksin kun olen vielä äitiyslomalla... Pitää ruveta asuntoa ettimään, mies jää tähän nykyiseen asuntoon asumaan ja me muutetaan lasten kans pois... Huh, en tiedä mitä ajatella, kamalan haikea ja tyhjä olo vaikka eroa itse halusin...

no, eihän siinä muuta kuin otat rauhassa ja alat kattelemaan asuntoa. asiat alkaa varmasti järjestyä omalla painollaan. varmasti tulee eteen vaikeita hetkiä, varsinkin yksinäisiä iltoja kun lapset nukkumassa. mutta itse tiedät tehneesi oikean ratkaisun, se on tärkeintä!
ala taas tekemään sinulle ja lapsille sopiva arki jossa riittää iloa ja rakkautta!

paljon voimia ja iloa huomiseen teille!

Alkuperäinen kirjoittaja kake:
saat lapsilisät, äippärahat, asumistuen, elatusmaksut, ja kai jonkun yksinhuoltajalisänkin vielä. kyllä te pärjäätte rahallisesti!

no en kai elareita ja yksinhuoltaja lisää voi saada jos meillä on yhteishuoltajuus :))

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
saat lapsilisät, äippärahat, asumistuen, elatusmaksut, ja kai jonkun yksinhuoltajalisänkin vielä. kyllä te pärjäätte rahallisesti!

no en kai elareita ja yksinhuoltaja lisää voi saada jos meillä on yhteishuoltajuus :))

Saat ne vaikka olisikin yhteishuoltajuus. Elareiden suuruudesta sovitte sos.toimessa lastenvalvojan luona.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Yksinhuoltajalisän saa kun asuu lasten kanssa yksin.Elatus,tapaamiset ja huoltajuus on kaikki ikäänkuin oma juttunsa.Elatusmaksuja ei yleensä makseta siinä tapauksessa jos lapset ovat 50/50 periaatteella.

ok. jaksamisia muuttoon, varmasti pärhäät talaudellisesti. eikös nuita elareita saa vaikka ois yhteishuoltajuus? kumman luona asuvat.. niin sille elarit? vaikak voin olla kyllä väärässä..

Yhteistyössä