Ero ja lainan takaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Että pitikin rueta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Että pitikin rueta

Vieras
Olen tässä viimeaikoina joutunut miettimään eroa miehestäni, mutta olen takaajana hänelle yhteen lainaan. Tiedän että jos meille ero tulisi niin hän jättäisi ihan tahallaan sen lainan maksamatta ja maksumieheksi joutusinkin minä. Eli minä tässä joudun vissiin rahan takia olemaan yhdessä niin kauan kun tuo laina on maksettu? Tai sitten se ero tulee minulle kalliiksi. :(

Se on sen tyylinen että tekee ihan tahallaan kiusaa jos jätän sen. Ja sillä on jo luottotiedot mennyt niin ei sillä oo väliä vaikka jättää taas kaiken maksamatta. >:(

Vaikea uskoa, että aiheuttaisi niin paljon hallaa itselleen. Luottotiedothan siinä menevät. Jos kyse usean vuoden lainasta, niin tulevat "vapausvuodet" tulevat sinulle halvemmaksi, kun elämän hukkaan heittäminen.

Minä tiedän että jos me erotaan niin sillä menee kaikki rahat viinaan. Se on aivan varma että se laina jää maksamatta. Ja milläs minä sen sitten maksan? Sillon kun takasin niin olin töissä ja ajattelin että en uskalla ikinä erota. Nytpä olen kotona lasta hoitamassa enkä pysty töihin menemään pitkiin aikoihin.

Yhteistyössä