Erittäin hyviä uutisia kaikille suomalaisille :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei todellakaan ole mitään työtätekeviä mamuja vastaan, siittä sitten vaan! Mutta niillä, jotka ovat sossupummeja, raiskaavat suomalaisia naisia, rikkovat omaisuutta, eivät tottele lakeja ymsyms ei ole minun mielestäni mitään paikkaa täällä. Aivan sama onko somali, venäläinen, Briteistä, Italiasta tai vaikka helkkari Ruotsista, maassa maan tavalla, maan tapoja ja lakeja kunnioittaen. Aikaisemmin tehnyt töitäkin mamujen kanssa, ja hyvin tultiin toimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Onneksi on lakialoitteet tulossa:
Näiden rasistisesti leimaavien tai siltä haiskahtavien juttujen kirjoittelu on uuden lakialoitteen mukaan tulossa rikokseksi. Jes!
Näitä ei millään viitsisi lukea, kun rakkaassa perheessä on useampikin valtaväestöstä ulkonäöllisesti poikkeava jäsen.
Entäs sitten rasismi toisinpäin????kyllä ne kuule suomalaisiakin haukkuu ties miksikä!
"kun nekin tekee niin ja näin, niin saanhan minäkin!!" Missä on se "kuuluisa" suomalainen sivitys?!Suomalaiset haukkuvat minua ties miksi "nee*rin huo*aksi" yms, pitäisikö minunkin sitten haukkua vastaan tulevia mammoja jos vaikka ulkonäkö ärsyttää??
Niinhän sinä oletkin neekerin huora, niin suomalaisten kuin neekerien mielestä. Sen kanssa joudut elämään loppuelämäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ihmisillä on sellainen ominaisuus kuin huono erilaisuuden sietokyky. Eiväthän suvaitsevaisetkaan siedä ihmisiä jotka ovat eri mieltä heidän kanssa.
Suvaitsevaisuuteen kuuluu kyllä kyky sietää niitäkin ihmisiä, jotka ovat eri mieltä asioista. Ei suvaitsevaisuus suinkaan tarkoita, että olisi aina samaa mieltä erilaisten ihmisten kanssa.

Kuten tämänkin ketjun agressiivisista viesteistä voi huomata, suvaitsevaisilla ihmisillä on vaikeuksia sietää "rasisteiksi" kuvittelemiaan ihmisiä.

Sitähän me haluammekin :)
Mä kyllä ihan vilpittömästi toivon, että tuon myös saavutatte :) Mä rakastan tätä maata todella paljon, mutta en ole enää pariinkymmeneen vuoteen tuntenut kuuluvani tähän kansaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Neekerin huora:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin..:
Alkuperäinen kirjoittaja Onneksi on lakialoitteet tulossa:
Näiden rasistisesti leimaavien tai siltä haiskahtavien juttujen kirjoittelu on uuden lakialoitteen mukaan tulossa rikokseksi. Jes!
Näitä ei millään viitsisi lukea, kun rakkaassa perheessä on useampikin valtaväestöstä ulkonäöllisesti poikkeava jäsen.
Entäs sitten rasismi toisinpäin????kyllä ne kuule suomalaisiakin haukkuu ties miksikä!
"kun nekin tekee niin ja näin, niin saanhan minäkin!!" Missä on se "kuuluisa" suomalainen sivitys?!Suomalaiset haukkuvat minua ties miksi "nee*rin huo*aksi" yms, pitäisikö minunkin sitten haukkua vastaan tulevia mammoja jos vaikka ulkonäkö ärsyttää??
Niinhän sinä oletkin neekerin huora, niin suomalaisten kuin neekerien mielestä. Sen kanssa joudut elämään loppuelämäsi.

Suomalaista älykkyyttä taas parhaimmillaan! En ole huora, ihan tavallinen nainen, vaimo ja äiti. Sinä saat ihan rauhassa olla tuota mieltä,mutta älä oleta, että kaikki muut ovat yhtä tyhmiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Mutta niillä, jotka ovat sossupummeja, raiskaavat suomalaisia naisia, rikkovat omaisuutta, eivät tottele lakeja ymsyms ei ole minun mielestäni mitään paikkaa täällä.

Eikös heitä pitäisi kohdella samalla tavoin kuin muitakin suomalaisia tässä suhteessa? Tasavertaisina lain edessä, syntyperästä riippumatta.

Onko suomalaisille sossupummeille muuten säädetty rangaistusta?

Mä edelleen uskallan väittää vastaan, että Suomi olisi jotenkin yltiörasistinen maa. Ja uskallan väittää, että maahantulleenkin kannattaa katsoa peiliin jos tuntuu että kaikkialla on niin rasistista. Oma asenne ratkaisee paljon. Ja toisaalta, jos suosii suomalaista niin mitä sitten? Sain tässä päivänä eräänä haukut, kun sanoin että käytän Kotipizzaa tai Classic Pizzaa jos roskaruokaa tekee mieli. Olen kuulemma rasisti kun en käy ulkomaisten pitämissä paikoissa. Älytöntä muutenkin tämä kaikki keskustelu jossa puoleen ja toiseen haukutaan junteiksi ja kukkahatuiksi.

Kukaan ei välitä puhua asiasta, toisten syyttely on kivempaa.

Uusimmat

Yhteistyössä