Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko teillä aito vai tekokuusi joulusin?
Mä ootan jo kauhulla aattoa ja mietin kuin nopeeta kuusi kaatuu vintiön ansiosta koristelun jälkeen![]()
Onko teillä aito vai tekokuusi joulusin?
Mä ootan jo kauhulla aattoa ja mietin kuin nopeeta kuusi kaatuu vintiön ansiosta koristelun jälkeen![]()
Ensiks meinasin kysyä että mitä sää vieläkin sitä mietit, mutta sitten aloin miettimään asiaa ja joo-o, on ne vasemmalla..miks toi asia kiinnostaa sua niin kovasti?Meillä on tekokuusi jouluisin
Mikron saranat sulla on vasemmalla?
![]()
Ensiks meinasin kysyä että mitä sää vieläkin sitä mietit, mutta sitten aloin miettimään asiaa ja joo-o, on ne vasemmalla..miks toi asia kiinnostaa sua niin kovasti?
Joulustahan me puhuttiin![]()
Hei nyt oikeestiEi me varsinaisesti joulusta puhutta, mutta puhutaan siitä vaan
Mikrossasi ei ole kelloa?
Hei nyt oikeesti
Niin ja siitä Joulusta että eiks oo ihanaa aikaa tää oottaminenkin??
Mitäs teiän aattorutiineihin aina kuuluu?![]()
Mutta sinä aikana kun odottaa, voi tehdä vaikka ja mitä muuta kivaaJos ei ole kelloa, niin se vie osan odottamisen nautinnosta
Lumiukko ja Joulupukin kuumalinjaYhdessäoloa ja sitten katsotataan se lumiukko tai ainakin yritetään
Mutta sinä aikana kun odottaa, voi tehdä vaikka ja mitä muuta kivaa
Lumiukko ja Joulupukin kuumalinja![]()
?Rosteria se mikro?
Mä taidan jäädä ilman lahjoja tänä aattona, toiveissa oli kyllä jokunen asia...mutta tais mennä menojaan ne toivotTänä jouluna tulee varmaan hyvät lahjat ku oon ollut erityisen kilttinä![]()
?
Mä taidan jäädä ilman lahjoja tänä aattona, toiveissa oli kyllä jokunen asia...mutta tais mennä menojaan ne toivot![]()
Miks sä haluat tietää?Siis että onko se Helkama tehty sellaisesta hopeanharmaasta materiaalista?
Miks sä haluat tietää?
Mitäs suunnitelmia ja fantasioita sulla on mun mikron päänmenoksi??![]()