samoin sulle, duunit ohi, sihautin bissen ja olis 5pv lomaa
Kuin myös sinulle. Maailma taitaa näyttää jo paremmalta? Hyvä ruoka - parempi mieli
Huomenta :wave:
Juu-u, mutta about kuukauden päästä ollaan Pohjois-Pohjanmaalla ;-)Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29673926:Espoostako kirjoittelit?
Juu-u, mutta about kuukauden päästä ollaan Pohjois-Pohjanmaalla ;-)
Sukuloimassa ollaan. Viime vuonna kolmasti käytiin.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29673943:Muutatteko vai kylästelemään?
Sukuloimassa ollaan. Viime vuonna kolmasti käytiin.
Ei ny osu reitin varrelleAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29673955:Juu juu, lähetäänkö Koitelin koskille makkaran paistoon?
mutta tiiät kummiski missä ne on?Ei ny osu reitin varrelle
Aiempiin keskusteluihin perustuen luulisin tietäväni, en ole käynyt paikalla.mutta tiiät kummiski missä ne on?
joudun tunnustamaan että mäkin oon käyny vaan siinä lähellä kun yks kaveri asuu siinä kivenheiton päässäAiempiin keskusteluihin perustuen luulisin tietäväni, en ole käynyt paikalla.
Eksä ollu paksuna?samoin sulle, duunit ohi, sihautin bissen ja olis 5pv lomaa
joudun tunnustamaan että mäkin oon käyny vaan siinä lähellä kun yks kaveri asuu siinä kivenheiton päässä
jäälin sellilä nilikkakahavit?Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29674035:Ilmottelehan ku oot täällä päin kulussa niin keksitään jotain spekiaalia =)
jäälin sellilä nilikkakahavit?
Ei haittaa vaikka satais, mutta loska pilaa hyvätkin tossut.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29674188:Ei se sillee saa mennä, paskemmalla säällä lenkkeilee, mutta lenkkeilee joutusammin =)
oon talakannu veispuukin oulunmurreryhmästä että miten sitä merimaijjen levijää oikein raataillaanAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29674167:Siehän puhut oulua paremminki ku mie =)
Voishan siin kävästä, mitä veikkaat, että milloha lyövät siihen lapun luukulle?
Ite tykkäsin enempi siit nesteestä ku sieltä sai pitsaaki, ikävä :'(