eripuraa miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leena-maria

Vieras
Sinänsä ei kovin vakavaa.. mutta pistää minut taas kerran ajattelemaan että mies on täysin empatiakyvytön. Herätyskello soi 6.25 pienempi herätettiin ja tottakai hän kitisee ja kiukkuaa kun väsyttää.

Ei yhtään empatiaa mieheltä lapselle, sai vaan sanottua että nyt hiljaa mä en jaksa kuunnella kitinää.

Sit kun lapsi ei meinannut pistää uusii talvikenkii, niin mies meinasi että jäädytä sit varpaasi, ja meinas että laps lähtee päiväkotiin kengillä johon ei mahdu villasukkaa.

Minä kun sanoin asiasta että ottaa ne uudet kengät ja villasukat kassiin mukaan, mies oli sitä mieltä että ei ota turhaan tavaraa kannettavaksi. siinä vaiheessa minä aloin suuttuu ja sanoin ettäon se kumma jos ei kenkiä jaksa iso mies kantaa. Niin vastaus oli sä nalkutat. johon minä vastasin että katoppa peiliin.

Huoh. Siis mä en ymmärrä miten sillä ei oo empatiakykyä(väittää että on) mutta lapsi herätetään se on väsynyt ja kitisee(lähes siis itkee) ja mies ei yhtään ymmärtävää sanaa sanonut,käski vaan olla hiljaa. sama jos isompi itkee. ja jos mä itken niin voi vaan tuijottaa tai sit kysyy et mitä itken,mutta ei ollenkaan tunnu tuntevan empatiaa.

alan olee jo aika täynnä herran kanssa eloa

Yhteistyössä