Erilaisten perjantaibiisien ketju. Kaikki mukaan!

Mutta näiden pitikin olla
Olipa kokonaisvaltaisesti epämiellyttävä biisi. Ja video yhtälailla.
Mut urheasti kuuntelin loppuun saakka!
Tiedostitko muuten, että esitys liittyy League of Legends-peliin. Entinen elokuvien ja musiikin liitto on muuttumassa pelien ja musiikin liitoksi. Sinunkin poikasi naiskuva* saattaa muodostua/muovautua tämänkaltaisessa "kokonaisvaltaisessa" todellisuudessa. Tai tytönkin, hekin pelaavat paljon nykyisin. :devil:


* Itse asiassa se kuva muodostuu siis animoitujen naishahmojen esimerkin mukaan, Oikeat tytöt/naiset ovat epätäydellisiä.
 
Viimeksi muokattu:
r0s
Tiedostitko muuten, että esitys liittyy League of Legends-peliin. Entinen elokuvien ja musiikin liitto on muuttumassa pelien ja musiikin liitoksi. Sinunkin poikasi naiskuva* saattaa muodostua/muovautua tämänkaltaisessa "kokonaisvaltaisessa" todellisuudessa. Tai tytönkin, hekin pelaavat paljon nykyisin.



* Itse asiassa se kuva muodostuu siis animoitujen naishahmojen esimerkin mukaan, Oikeat tytöt/naiset ovat epätäydellisiä.

Mun lapset ovat jo aikuisia pääosin. Poikapuoliset ovat pelailleetkin ja toista miellyttäisi myös pelisuunnittelu, arkkitehtuurin, liikuntatieteiten ja uskontotieteiden lisäksi. eli joo, jotain vaikutteita tuosta suunnasta.

Tyttäret taas, toinen on ihan kaikin tavin perus. Haaveissa ammatin jälkeen lapsoset ja koira jo heti kun oikea rotu löytyy.

Nuorin, se ainoa yhä muovautuva, ei jaksa mitään pelejä koska ystävätkin ovat olemassa. Ja moninaiset tyypit joita seurata somessa. Neiti voi käyttää usean tunnin loihtiakseen itselleen mitä erilaisempia lookkeja, "nenä irti leikattu" ja "suun tilalla piikkikankaa verisessä mössössä" nähtiin tossa halloweenin tienoilla (varsin aidon näköisinä) ja kulmakarvatkin ovat muuttaneet muotoaan puolikkaista pätkiksi, palloiksi, melkein olemattomiksi ja väreinä on ollut kaikkea oranssista siniseen.

Ja musiikista vielä, koska sitähän varten tää ketju on, kaikki pitävät (isänsä opettamana) mm rainbowsta ja Uriah Heepistä. Tytöt taas pitävät mm System of Downista ja... no, palaan siihen myöhemmin mut ajankohtaisena tämä tähän nyt.

 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä