Erilainen välikausihaalari 2 vuotiaalle?? Mistä?

Haluaisin jotain vähän muuta, ei nuo Reimatecit ja Remut innosta kun joka toisella on samanlainen. Tyttö ei oikein istu tähän pinkkimuottiin eikä kehtaa ihan poikien puoleltakaan ostaa nyt kun on tarhassa ja pojilla on sitten samanlaiset haalarit.
Eli voiskos joku suositella mistä löytyisi kivoja ja laadukkaita haalareita kevääksi. Nettikauppoja vaikka. Yritin surffailla mutta ei nyt löytynyt mitään järkevää.
Kiitos vinkeistä!

Sivuhuomautuksena vaan. Ei oo meidän piireissä tullut samanlaisia haalareita vastaan vaikka onkin massaReimatecit tai sitten en vaan tarkkaile mukuloiden vaatteita niin paljon. Ehkä vaikuttaa se, että mä en osta tummansinistä haalaria pojalle vaan mielummin ruskean. Siniset haalarit melkein kaikilla pojilla näyttää olevan.

Kiitti vinkeistä!

JenniK. mulla on taas ollut ongelma että just niitä samanlaisia tulee vastaan. Ehkä vaan sitten sattumaa mutta tällä hetkelläkin on tytön päiväkodissa 4 samanlaista haalaria. Kakkos-talvihaalaria tullut vastaan kun on tytöllä on muutaman vuoden vanha ruskea Reima, poikien mallistosta.

Olinkin tuon PO.P:in unohtanut, niiltä varmaan löytyy kivoja perusvärejä! Täytyypä käydä katsomassa.

Joo Popissa ihania kirkkaita perusvärejä. Sain sieltä lahjaksi pojalle kirkkaanpunaisen välikausihaalarin, jota en olisi kyllä itse raaskinut ostaa. Ostan pojalle aina kun mahdollista kirkkaanpunaisia vaatteita, joita sitten käytetään tummansinisten, oliivinvihreiden, ruskeiden ja beigejen vaatteiden kanssa. Pojan pukemista pelkkään tummansiniseen vältän.

alkuperäinen kysyjä tässä uudella nimimerkillä..

Löysin eilen Jesper Juniorista kivan Legon haalarin. Tummanruskea, vaaleanpunaiset tikkaukset ja pieni vaal.pun. kukka rinnuksissa. Tosi kiva eikä semmoinen hempeä mistä en tykkää. Otin siis sen. POPissa oli aika huonosti haalareita vielä, samoin Remulta oli vain takki ja housut systeemejä tarjolla. Olin tosin vain yhdessä kauppakeskuksessa.

HattiVatti, makuasioitahan nämä on. Eihän se periaatteessa haittaa jos on samanlaisia mutta kun halusin vähän jotain muuta enkä sitä puna-pinkki linjaa.
Varmaan näitä ruskeita nyt tulee vastaan kun on niin eri tyyliä kun esim Reiman mallisto mutta ei haittaa. Pääasia että itse tykkään siitä, ja tyttö tykkäsi kans!

Yhteistyössä