Erilainen ristiäiskoriste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pojalle

Vieras
Osaisko joku neuvoa mistä voisi löytää "erilaisen" koristeen (en tarkemmin osaa selittää millaista haen :)) pojan ristiäskakkuun, monet näyttää halvoilta muovikoristeilta röyhelöineen :(

Akuankka aiheinen voisi olla myös kiva.. :)

Olis plussaa jos löytyis nettikauppa josta vois tilata. Confetin ja UllanUnelman tiedänkin jo!

Mun äidin miesystävä oli löytänyt jostain ihanan pulleroisen vauvan joka köllötteli masullaan tuttipullo kädessä ja tutti suussa kakun päällä :) En kyllä yhtään muista mistä oli sen löytänyt mutta mun mielestä oli aivan ihana ja erilainen!

Tietämättä, missä asut, tms. niin mene konditoriaan tai Stockan herkkuun, vaikka ja tilaa haluamasilainen koriste - olen nähnyt mm. Ressun & Kaustisen koirankopin päällä makoilemassa (ei ristiäiskakun päällä, mutta siis muuten "erilainen koriste").

Tietämättä, missä asut, tms. niin mene konditoriaan tai Stockan herkkuun, vaikka ja tilaa haluamasilainen koriste - olen nähnyt mm. Ressun & Kaustisen koirankopin päällä makoilemassa (ei ristiäiskakun päällä, mutta siis muuten "erilainen koriste").

Yhteistyössä