Erilainen jouluaatto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimoska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mimoska

Jäsen
18.05.2005
965
0
16
Minä - täydellisen kaavoihin kangistunut jouluihminen - totean tässä nyt, ettei tänä jouluna mikään ole mennyt niinkuin ennen. Normaalisti nyt olisin kattamassa joulupöytää saunan jäljiltä, mutta mitä vielä!

Pieni taaperoinen sai lääkäriajan aamupäivälle, joten lähdimme hyvissä ajoin tuonne kauppakeskuksen lääkäriasemalle etsimään parkkipaikkaa. (Eikä siellä ollut edes ruuhkaa!). Pienellä todettiin silmä- ja korvatulehdus sekä alkava flunssa. Onneksi vielä näin aattona ovat myös apteekit auki, joten lääkkeet saimme heti myös matkaan. Aikaa tässä kului niin, että ensimmäistä kertaa elämässämme söimme joululounaaksi hampurilaista!!! :o

Sitten yritimme päästä hautausmaalle, jossa siis normaalisti käyn anivarhain aamulla ennen muita. Eihän sinne päässyt lähellekkään! :o Ehkä äiti ja isä ymmärtävät, että tänä vuonna sytytän kynttilän kotona ja käyn haudalla vasta huomenna. En viitsinyt sairaan lapsen ja ison mahan kanssa jättää autoa kilometrien päähän.

Nyt sitten vihdoin on sauna päällä ja lapsi päikkäreillä, joten meidän perhe alkaa pikkuhiljaa päästä joulutunnelmaan. Kyllä tämä vielä tästä iloksi muuttuu. ILOISTA JOULUA KAIKILLE PALSTALAISILLE! :heart:

täällä on muu perhe sukulaisissa/mummolassa ja mie vietän joulua ihan YKSIN! kauheeta...YKSIN! siis mie ihan oikeesti nautin tästä yksin olosta jopa näin jouluna...hirveesti töitä jäljellä ja väsyttää. onneks ei tarvii passata ketään!

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
täällä on muu perhe sukulaisissa/mummolassa ja mie vietän joulua ihan YKSIN! kauheeta...YKSIN! siis mie ihan oikeesti nautin tästä yksin olosta jopa näin jouluna...hirveesti töitä jäljellä ja väsyttää. onneks ei tarvii passata ketään!

Cheers! Täällä toinen ihan omissa oloissaan. Tarkoitus oli nautiskella kyllä ihan täysi pullollinen punkkua, mut exä olikin sitten mennyt mun äitin kanssa sopimaan, että menevät mummolaan KLO 9 AAMULLA :headwall: :headwall: :headwall: Ja että pitäs samaan aikaan olla paikalla, jos haluaa muksuja nähdä. Kello soimaan siis ...tana...

Mä oon keskimmäisen tytön kanssa viettäny joulua kaksin, tosin appiukko toi lahjat meille äsken... Tytöllä kauhee flunssa, yskii ja on pikkasen toistaitonen.
Mutta mikäs siinä. Appi toi tullessaan jouluruokaa, ja kohta se muukin perhe kotiutuu, toivottavasti ainakin.
Rauhallista joulua kaikille.

Yhteistyössä