erikokoiset rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmetteliä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmetteliä

Vieras
Mulla on ollut kummamkin lapsen aikana niin että maidontuotanto on ihan eri rinnoissa!
Toisesta tulee hyvin ja toisesta hyvin vähän.Alusta asti olen imettänyt molemmista rinnoista ihan yhtäpaljon eli siitä se ei voi johtua.Maitoa vaan ei alkanut toiseen kerääntyä hetikään niin paljon kuin toiseen.Ja ikävää oli että koko imetyksen kuljin rinnat erikokoisina.Toiseen liiviin vaan tukit aina ememmän liivinsuojuksia,aika oli inhottavaaMutta onnellinen olin kun jaksoin lähes vuoden kumpaakin imettää. :) Luonnollisessa tilassa ollessani mies sanoo että rintani ovat hieman erikokoiset.Sitä ei siis huomaa kuin oikeen yläosattomissa ollessa..
Ja kukaan ei uskonut tätä,ei anoppi eikä appiukko :\| Että näin meillä...voiko tämämuka olla niin ihmeellistä ymmärtää? :)

Mulla myös vaivasi silloin esikon imetysaikana tuo että maidontulo keskittyi pääasiassa vain toiseen rintaan. Vaikka aina vuorotellen imetin molemmista rinnoista niin kyllä se aina oli vain toinen joka tuntui pakkautuneelta ja toinen taas ihan tyhjältä pussilta.
Ei tuossa nyt muuten mitään haittaa ollut mutta todellakin tuo erikokoisuus oli aika häiritsevää, toinen kuin iso meloni maidon vuoksi ja toinen tyhjä pussukka.
Mut imetyksen lopetuksen jälkeen minulla ainakin rinnat palautuivat normaaleiksi, ja kyllä ne nyt suhtkoht samankokoiset mielestäni ovat :)
Joillaihan taas on ihan luonnostaan hieman erikokoiset rinnat :D

Yhteistyössä