Erikoiset juhlat osa II ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
No niin... eli nyt asiaan:D

Tuo toisessa ketjussa oleva valmistuja on yksi parhaista ystävistäni.
Menisin siis hinnasta riippumatta juhliin, mutta:
Sama viikonloppu on sellainen,
jolloin meidän lapset ovat isovanhmepien mökillä ja me miehen kanssa kotona/ vapaalla kahdestaan.
Meillä olis useempi vaihtoehto mitä tehtäis:
Kaksi pientä viikonloppumatkaan ulkomaille tai venereissu saareen.

Nämä kaksi vaihtoehtoa siis vaakakupissa,
joko noi juhlat tai sitten viikonloppu miehen kanssa ( mies ei tulis juhliin muutenkaan ).

Olen nyt valinnut viikonlopun vieton, mutta epäilen ystävättäreni loukkaantuneen tästä. Ja se mua kyllä harmittaa.:(

Minä, omasta elämäntilanteestani katsoen, valitsisin viikonlopun miehen kanssa. Mieluiten sen ulkomaanmatkan.

Niin tekisi varmaa usea muukin,
mutta jostain syystä pelkään että tätä ei nyt kutsujan päässä ymmärretty.
Olin joskus aiemmin keväällä alustavasti sanonut, että tietty tuun juhliin.
Silloin en tiennyt edes päivää vaan ylipäänsä kertoi pitävänsä sitten juhlat kun valmistuu
( ois voinu olla vast syksylläkin )

Mutta tää meidän "lapsivapaa" yhteinen vkonloppu selvis vasta äskettäin...

[QUOTE="vieras";23905134]Menisin pariksi tunniksi juhliin ja lopun aikaa viettäisin miehen kanssa.[/QUOTE]

Tää oliskin järkevin, jos olis mahdollista.
Mutta jos lennetään, lennot lähtee ennen juhlia.
Jos lähdetään saarireisulle, lähtö on samaan aikaa kun juhlat alkaa,
Ja noita aikoja ei me voida itse määritellä...

Aijaa.. :D No jos on ainutlaatuinen tilaisuus mennä miehen kanssa, ettekä muuten koskaan pääse, niin valitsisin sen. Muuten menisin valmistujaisiin :)

Ok. Tällä periaatteella pitäs sitten mennä juhliin :D

Tietenkin me päästään muulloikn, mutta se vaatii järjestelyä lastenhoidolle. Mutta niin vaatii kaikkiin juhliinkin meno.
Nyt olis tilaisuus niin, että lastenhoito on järjetetty enivei, joten olis helppo lähteä.
ja on tää periaatteessa tänä kesänä ainoa mahdollisuus...

[QUOTE="vieras";23905851]otat miehen mukaan juhliin ja sit keksitte juhlien jälkeen jotain yhteistä kivaa :)[/QUOTE]

Kandee lukee ketju ennenki ehdottelee sinänsä hyviä, mutta tässä tilanteessa mahdottomia juttuja :D

[QUOTE="vieras";23905895]niin en kyllä löytänyt estettä miksi mies ei tulisi juhliin? vai eikö ole avec-kutsu?[/QUOTE]

Ei siihen estettä ole, mutta reissut mitkä ovat tarjolla lähtevät niin, ettemme ehdi juhliin edes yhdessä. ..ja noi reissut on koko viikonlopun juttuja siis, ei vaan sen yhden illan kestäviä.

Jos ei reissuja olis tarjolla, mentäs juhliin ja juhlittais muiden mukana vaikka koko yö.
Näin tehtäis myös jos lapset ois normisti kotona, hommattais vaan hoitaja juhlaillalle.
En nähtävästi osaa selittää täsä ymmärrettävästi?:(

Ei siihen estettä ole, mutta reissut mitkä ovat tarjolla lähtevät niin, ettemme ehdi juhliin edes yhdessä. ..ja noi reissut on koko viikonlopun juttuja siis, ei vaan sen yhden illan kestäviä.

Jos ei reissuja olis tarjolla, mentäs juhliin ja juhlittais muiden mukana vaikka koko yö.
Näin tehtäis myös jos lapset ois normisti kotona, hommattais vaan hoitaja juhlaillalle.
En nähtävästi osaa selittää täsä ymmärrettävästi?:(

niin no.onko niihin reissuihin nyt pakko oikeesti lähteä kummiskaan.
itse jos mietin,että oikeesti rakkaan ystävän ainutkertainen juhla olis samaanaikaan ja olisin sinne jo puoliksi luvannut mennäkin,niin menisin sinne mieheni kanssa ja juhlien jälkeen keksisin rakkaani kans viel jotain muuta kivaa kaksistaan.

[QUOTE="vieras";23906014]niin no.onko niihin reissuihin nyt pakko oikeesti lähteä kummiskaan.
itse jos mietin,että oikeesti rakkaan ystävän ainutkertainen juhla olis samaanaikaan ja olisin sinne jo puoliksi luvannut mennäkin,niin menisin sinne mieheni kanssa ja juhlien jälkeen keksisin rakkaani kans viel jotain muuta kivaa kaksistaan.[/QUOTE]

Aha. Mä oon kyllä toista mieltä, sorry. Viikonloppureissu ulkomaille voittaa juhlat.
Harmi vaan että ystävä ei tätä ihan ymmärrä, mutta on hyvä huomata ettei kaikki muutkaan.
Itse en loukkaantuisi kylläkään.

Aha. Mä oon kyllä toista mieltä, sorry. Viikonloppureissu ulkomaille voittaa juhlat.
Harmi vaan että ystävä ei tätä ihan ymmärrä, mutta on hyvä huomata ettei kaikki muutkaan.
Itse en loukkaantuisi kylläkään.

Niin olemme erilaisia,ymmärrän. Ymmärtäisin jos matka olisi varattu jo aikoja sitten jne, mutta nyt ymmärsin, että kutsukin tuli ensin ja että tämä matkaan lähtö oli vähän niiku "ex temporee"-pohjalta.
Hienoahan se on varmasti,mikäs siinä. Itse vaan en lähtisi ,ei varmaan tulis vaan mieleenkään. Helposti tuntuisi vähän kurjalta jos oma hyvä ystävä tekisi niin,mutta ei se mitään välejä tietenkään rikkoisi tms ;)

En mtenkaan kehtaisi jattaa kenenkaan ystavieni juhlia valiin, ellen sitten ole kutsun tullessa ehtinyt jo buukkaamaan matkaa (eli maksamaan matkaa). Mulla on pari 'kaveria' jotka tekee ohareita koko ajan, ja olen jo tiedostanut taman, enka pida heita minaan ystavina enka todellakaan laske heidan varaansa yhtaan mitaan. Heilla ei sitten ole tietaakseni muitakaan tosiystavia. Itse en halua antaa itsestani samanlaista kuvaa, vaan arvostan ystavani korkealle. Jarjestaisin itselleni toiselle ajankohdalle miehen kanssa viikonloppumatkan, ja jos ei todellakaan onnistuisi (syyn pitaisi siis olla joku tosi vakava) niin sitten voi voi. Ottaisin miehen mukaan juhliin (vielakaan ei ole kuultu syyta miksei mies voisi tulla mukaan juhliin?) ja lopun viikonlopusta viettaisin laatuaikaa hanen kanssaan.

Ehdottomasti viettäisin vapaa-aikaa miehen kanssa :D Ystävän harmitukselle ei voi mitään mutta luulen että ymmärtäis. Sano että tulet toisella kertaa ja pidätte omat juhlat sitten?

Yhteistyössä