Erikoinen vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miisa"

Vieras
Olen jo ennestään kahden lapsen äiti.

Eilen kp27/27-28. Illalla sänkypuuhien jälkeen tuli verta. Nyt aamulla verta ei enään ollenkaan. Ei siteeseen, eikä pönttöön.
JA minulla on aina menkkojen alussa vuoto runsaimmillaan.
Ja siis Menkat alkaa aina kp 27 tai 28.

Niin mitä sinä tällä haluat tietää, oletko paksuna vai et? Voi olla että veri on limakalvoilta, voi olla että sulla on menkat alkamassa mutta ei vielä isommaksi vuodoksi äitynyt.

Jos mietityttää niin tee testi? Ei me mitään selvännäkijöitä olla. :)

No testin tein, mutta mutta nega oli. JA siis periaatteessa mun menkkojen pitäis alkaa huomenna.
Outoa on vuoto, joka kunnolla sitten alkanukkaan. Lähinnä huolettaa kun joudun ottamaan dolan nimistä lääkettä selkäjumitukseen.

Ja anteeks nyt kauheesti, että kysyin.
Eipä ole vaan tilannetta tullu ikinä eteen. Ajattelin, jos täällä olis muita joilla on tullut epämääräistä vuotoa, ja ovat olleet raskaana kuitenkin..

No itsellä tuli tuhruvuotoa ennen menkkojen alkua ja raskaana olin (ja sitä tuli ilman seksiä), testi kylläkin näytti plussaa heti kun olis pitäny alkaa. Mutta jos sinulla on mahdollisuus olla raskaana niin yritä nyt välttää lääkkeen ottamista, jos siitä on haittaa alkiolle.

Mutta edelleen se voi olla ihan limakalvoilta se vuoto, varsinkin kun se seksin yhteydessä tuli.

Mulla on tosi paha selkäjumi. En pysty nukkumaan, jos en sitä ota.
Eilen tekemään herkkään "kasettitestiin" on ilmestynyt yön aikana ERITTÄIN haalea haamu. Näkyy ikkunan vieressä kun testiä kääntelee. (tiedän ei pitäisi tulkita sen ajan jälkeen)
Huolettaa tosiaan tuo lääke juttukin. Toisaalta, lääkkeen ohjeessa lukee, että pitää keskustella asiasta lääkärin kanssa.
Tänään on viimenen pvä kun lääkettä otetaan ja huomenna on hierojalle aika.
Ehkä mä uskallan ottaa vielä tänään sen lääkkeen. Sen jälkeen vaihdan kyllä läääkettä :)

Ja vuodossa ihmetyttää se, että mies totes heti että "kato verta"
Pönttöön tuli muutama tippa kirkasta verta. PApaeriin ihan haaleaa vaaleanpunaista, ja siteeseen ei mitään.
JA mulla on oikeesti tosi runsaat menkat.

Jos on kirkasta verta niin eiköhän se sitten ole limakalvoilta. Odottele niitä menkkoja rauhassa, jos ei näy eikä kuulu niin tee parin päivän päästä uus testi.

Oli kirkasta. Mutta ehkä noin kolme tippaa tuli. JA siis paperiin tuli ihan haalean vaaleanpunaista.
JA nyt ei oo tosiaan mitään tullu.
Toisaalta myös mietin sitä, että mulla on tosi kuivat paikat ollu lääkkeiden ansiosta ja talvella vielä pahenee vaan.
En tajuu.. Odottelen torstaihin asti.

Sinähän sen vastauksen itsellesi sanoit, että lääkkeiden ja talven takia paikat on kuivat = verta tulee limakalvoilta :)

Myös jos raskaana olet niin raskauskin voi limakalvoja heikentää ja kuivattaa. Mutta joo, odottele ja tee testi sitte parin päivän päästä uusiksi.

Yhteistyössä