K KUKKA Jäsen 15.07.2004 304 0 16 16.09.2004 #1 hei olisi kiva kirjoitella eri kulttuuri perheitten kans!! kaikki kay joka haluais kirjoitella niin voi laittaa tanne sahkoposti soitteen
hei olisi kiva kirjoitella eri kulttuuri perheitten kans!! kaikki kay joka haluais kirjoitella niin voi laittaa tanne sahkoposti soitteen
K katri Jäsen 17.09.2004 84 0 6 17.09.2004 #2 moikka ollaan monikulttuuriperhe. minä suomesta mies afrikasta ja vauva vielä mahassa! tässä s.posti osoite viuhvauh@hotmail.com
moikka ollaan monikulttuuriperhe. minä suomesta mies afrikasta ja vauva vielä mahassa! tässä s.posti osoite viuhvauh@hotmail.com
E emmuli Vieras 21.09.2004 #3 Moi! Mekin olemme monikulttuuriperhe: minä olen suomalainen, isi on afrikkalainen ja poika (2-vuotias) sekoitus. Olisi mukava tutustua. Me asumme Porvoossa. Osoitteeni on comfort_m@hotmail.com.
Moi! Mekin olemme monikulttuuriperhe: minä olen suomalainen, isi on afrikkalainen ja poika (2-vuotias) sekoitus. Olisi mukava tutustua. Me asumme Porvoossa. Osoitteeni on comfort_m@hotmail.com.