eri kemut eri kuteet?

22.02.2009
260
0
16
laittaisitteko esim häihin ja yo-juhliin erilaiset juhlatamineet vai meniskö molempiin sama asu?

en siis tarkota et ois samat henkilöt juhlissa et sen takia "pitäs" olla eri asu. ..jotkut sanoo et häihin pitäs olla hienompi asu kuin mitä vaikka yo-juhliin laittas..

eli jos mä siis laittasin yo-juhliin hameen ja topin ni häihin mun pitäs laittaa joku tosi hieno (eli kallis) juhlamekko?

Mä ostaisin hameen ja paidan jotka on sellaiset että ne kävisivät muihin vaatteisiin yhdistelemällä ihan normaaleina vaatteina, mutta yhdessä ne olisivat juhlavat. Näihin pitäisi sitten saada lisäämällä asusteita tms. vielä lisää juhlavuutta (onnistuu tosin jo naisella ihan kampausta muuttamalla ja meikkaamalla) jolloin ne menisivät häihinkin.

En ikinä osta vaatteita joille on vain kerran käyttöä.

Itse menisin samoissa kamppeissa,koska olethan jo toisiin ostanut juhlavammat vaatteet. Itse ajattelin mennä tytärpuolen rippujuhliin marimekon unikkomekossa ja samalla mekolla 60-vuotisjuhliin ja viime vuonna olin samalla mekolla yo-juhlissa...

anopilla oli meijän häissä sama puku jolla se nyt meinaa kulkea kaikki vuoden juhlat. mun mielestä ei ollu kovin kivaa ku se sillai sano ku aattelin et kai oman pojan häissä pitää olla kuitenki sit vähän eri ku josain 70v synttäreil. mutta tulihan tässä mieleeni tätä kirjottaessa et mun äitin puvun yläosa oli äitini päällä mun veljen 24v synttäreillä:D no elikkäs eks se ole sit ihan sama mitä missäkin on päällä.

Samalla puvulla vaan, jos sopii muuten vuodenaikaan ja juhlien tyyliin. Mä oon ollut yo-juhlissa ja häissä samalla puvulla -tosin itse olin silloin ylioppilas, josten puku oli juhlava ja sit sukulaisen häät n. kuukauden kuluttua. Mitä järkeä olisi ollut ostaa uusi puku?

Yhteistyössä