Miten ihmeessä työtön voi tienata noin paljon? Minkä alan työtön olet?Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 10:41 Ei työtä kirjoitti:n 1611?/kk ja työtön eli kotona
ei voi valitaa
Höpö höpö!Varmasti kyseinen työtön saa liiton päivärahaa eli on ns.ansainnut tuon korvauksen työttömyyden ajalle.Kyllä on suomalaiset kateellinen kansa, ei voi muuta sanoa!Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 17:36 Kateellinen köyhä kirjoitti:\Miten ihmeessä työtön voi tienata noin paljon? Minkä alan työtön olet?Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 10:41 Ei työtä kirjoitti:n 1611?/kk ja työtön eli kotona
ei voi valitaa
Rehellinen työnteko ei Suomessa kannata, jos työttömät tienaavat enemmän kuin työssäkäyvät. Minä en ole missään kokopäivätyössäkään saanut bruttona tuollaista ansiota!
Näin on, mä saan täällä "perähikiällä" parempaa palkkaa samalla koulutuksella samasta työstä kun mun kaveri hesassaAlkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 08:59 Missä asutte kirjoitti:Ilmoittakaa myös paikkakunnat, on selvää että Helsingin palkkataso on eri kuin vaikka perähikiällä.
hahah... lienee kysynnän ja tarjonnan laki. joku työ mihin tekijöitä hesassa on pilvin pimein?Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 12:53 samaa mieltä kirjoitti:\Näin on, mä saan täällä "perähikiällä" parempaa palkkaa samalla koulutuksella samasta työstä kun mun kaveri hesassaAlkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 08:59 Missä asutte kirjoitti:Ilmoittakaa myös paikkakunnat, on selvää että Helsingin palkkataso on eri kuin vaikka perähikiällä.