M
"mä"
Vieras
Mikä olet ammatiltasi, mitä työtä teet ja paljonko on tunti/kuukausipalkkasi? Harkitsen uudelleen kouluttautumista paremmin palkatulle alalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä vaihdoin hoitoalalta metallialalle ja palkka nousi 1200/kk
Joka alalla pystyt tienaamaan hyvin ja huonosti. valitse ennemmin ala josta pidät ja tee työsi hyvin ja tähtää korkealle, niin tienaat hyvin. Ei mistään hommasta makseta hyvin ellet ole työssäsi tosi hyvä.
Joka alalla pystyt tienaamaan hyvin ja huonosti. valitse ennemmin ala josta pidät ja tee työsi hyvin ja tähtää korkealle, niin tienaat hyvin. Ei mistään hommasta makseta hyvin ellet ole työssäsi tosi hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26535551:Minä en oikein allekirjoita tuota, että hyvin työnsä tekemällä saa myös hyvän palkan. Noinhan se tietysti pitäisi ideaalimaailmassa mennä, mutta kyllä se käytännössä menee ihan toisella tavalla. Monissa tilainteissa riittää, että on röyhkeä ja tuntee oikeat ihmiset.
Itseäni kiinnostaa myös lähihoitajien palkat. Varmaan parhaiten saa nousemaan tekemällä joko yötyötä viikko töitä, viikko vapaata systeemillä, tai sitten esim. keikkailemalla ja panostamalla viikonloppuvuoroihin ja yötöihin viikolla. Näin ajattelin itse toimia, kunhan nyt pääsisin aloittamaan koulun ja valmistumaankin parin vuoden päästä![]()