Ergo-reppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia?

Vieras
Onko kukaan hankkinut uutta Ergo-reppua? Lasta voi kantaa siinä 27 kiloiseksi asti. Hinta vain hirvittää: 93 euroa.

Onko reppu hintansa arvoinen? Missä paikoissa ja tilanteissa reppua tarvitaan? Sopiiko hyvin myös 4 kk:n ikäiselle vauvalle? Jaksaako 27 kiloista enää kantaa pitkiä matkoja ja onko lapsi helppo laittaa siihen?

Mulla on tuo uusi Ergo-reppu. Oon kokeillut sitä vasta etupuolella 6kk pojan kanssa. Etupuolelle on ainakin tosi helppo ja nopea laittaa ja varsin mukavantuntuinen kantaa. Oon käyttänyt myös kantoliinoja, niin onhan tuo paljon nopeampi laittaa päälle.

Meillä käytössä uusi Ergo-reppu ja tyytyväisiä ollaan oltu. Hyvin viihtyy poika kyydissä, mutta en vielä oikein saa itse selkäpuolelle laitettua... treenit jatkuu ;-) Poika nyt 6kk ja selässä olen kantanut kuukauden verran - en yksinkertaisesti jaksanut enää etupuolella kantaa. Enpä osaa sanoa mitään negatiivista...

Pakko oli tulla vielä lisäämään tuohon aiempaan viestiini, että nyt sujuu hyvin jo itsekseen vauvan kyytiin laittokin =) Niin, että entistä enemmän suosittelen ;-)

Meille tuli juuri Ergo ja kokeilin sitä vasta sisällä, mutta hyvältä tuntuu. Se on kätevä kotitöitä tehdessä (kun vauva, 9kk, haluaa tutkia tiskikoneen, likapyykkikorin, vessanpöntön jne.), sekä kaikissa ruuhkaisissa ja hankalakulkuisissa paikoissa tietenkin. Näin talvella pukemisen takia esim. kauppareissut voi jäädä ergolla tekemättä, mutta keväämmällä sitten kyllä.

En osaa sanoa, sopiiko 4kk ikäinen reppuun. Voi olla vähän pieni, mutta äkkiähän se siitä kasvaa.

27-kiloista tuskin kukaan kantaa yhtään minnekään. Eikö sen painoinen jo itsekin kävellä aika pitkälle.. Kouluun menee tai jotain?

Patapum on halvempi, noin 63 euroa.

Meillä ollut kesästä asti uudenmallinen Ergo. Tyttö oli 3,5kk kun aloin häntä siinä kantamaan, vaunissa kun ei viihtynyt yhtään. No Ergossa kyllä viihtyi ja viihtyy edelleen 8-kuisena, sieltä kun näkee hyvin maisemia:) Suosittelen kyllä lämpimästi!
Edelliseen viestiin lisään, että Patapumissa alaikäraja on 5kk.

Yhteistyössä