Erektiota pidentävät suihkeet

• Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen nainen
  • Ensimmäinen viesti
Epätoivoinen nainen
Haluaisin kuulla kokemuksia noista erektiota pidentävistä suihkeista.Toimivatko ne todella? Löysin netistä ainakin jotain Stud100 ja Warrior Horse Prolong Spray:tä.

Ja jos jollain jotain muuta vinkkiä on miten sais miehen kestämään kauemmin ku pari työntöä ni ilolla otan vinkit vastaan.5v pikaseksiä riittää jo,MÄ HALUAN SEKSIÄ!

Älkää sanoko että harrastakaa seksiä useammin,ei se auta,ihan sama vaikka joka päivä sitä harjotettais,muutama rykäsy ja se on siinä.Ja ei,mä en tyydy siihen että mies hoitelis mulle muilla keinoin orgasmin,orgasmin mä saan vaikka ite yksinäni,mä haluan sitä kunnon intohimosta seksiä.Haluan niin paljon jo että itkettää,tuntuu että pää repee ja hulluks tulee...

SEKSIÄ PLIIIIIIIIIIIIIIIIIS! :'(

ei ny puhuta siitä harrastettais "vaikka joka päivä", vaan monta kertaa päivässä! jos siis äijjälläs riittää puhti semmoseen. jos menossa 3. kerta samaan sessariin ja alla 6päkin verran bisseä ni saahan siinä olla jo ihmemies jos meinaa samantien laueta! (molemmat em. toiminnot poistaa ainaki multa herkkyyttä huomattavasti, tai siis monesti ihan ongelmaksi astiki)

no ei, jos ongelma oikeestiki on jatkunu jo 5vuotta ni suosittelisin jotain seksuaaliterapiaa tai muuta ammattiapua.

Epätoivoinen nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 09:59 mää kirjoitti:
ei ny puhuta siitä harrastettais "vaikka joka päivä", vaan monta kertaa päivässä! jos siis äijjälläs riittää puhti semmoseen. jos menossa 3. kerta samaan sessariin ja alla 6päkin verran bisseä ni saahan siinä olla jo ihmemies jos meinaa samantien laueta! (molemmat em. toiminnot poistaa ainaki multa herkkyyttä huomattavasti, tai siis monesti ihan ongelmaksi astiki)

no ei, jos ongelma oikeestiki on jatkunu jo 5vuotta ni suosittelisin jotain seksuaaliterapiaa tai muuta ammattiapua.
No eipä taida puhti riittää moneen kertaan päivässä,varsinkaan ku herra ite tyytyy siihen yhteen kertaan ja nukahtaa tyytyväisenä...Ja 6päkki ei kyllä auta tuohon asiaan yhtään.Ihmemies sit kai.

Ja tää ongelma on ollu meillä siis alusta asti,ollaan oltu yhdessä tuo 5v.Alussa se rakastumisen huuma peitti alleen sen että seksi kesti niin vähän aikaa,ei sitä silloin paljoa murehtinu,määrä korvasi laadun ku alussa seksiä tuli harrastettua joka päivä.Rakastumisen huuma kuitenkin tuppaa laantumaan ja arki astuu kuvioon,pikkuhiljaa sitä rupes kaipaamaan sitä kauemmin kestävää yhdyntää.Varsinkin lapsen syntymän jälkeen mun halut on vaan kasvanut.

Rakastan miestäni ja tiedän että hän rakastaa minua.Muuten suhteessa menee hyvin,tuo asia vain tökkii.Esileikki on aivan ihanaa ja siitä nauttii kumpikin,siinä on vaan niin että mitä ihanampaa se on niin sitä nopeammin mies laukeaa ja minä turhaudun kun itse olen edelleen täydessä vauhdissa ja kroppa huutaa seksiä.

nainen
erittäin hyvä keino jos mies vaan pystyy niin aloittaa hetken kuluttua uudeleen naimisen,meillä oli myös samanlaista että mies oli niin kiihottunut että laukesi erittäin nopeasti,mutta muutaman kerran alettiin uudelleen ja mies kesti pitkiäkin nainteja ja olen sillälailla saanut mieheni kestäväksi

Tuttu juttu... Meillä se vaivaa miestä enempi kuin minua... haluaa tehdä kaikkensa jotta kumpikin sais osansa. Neuvoisin teitä yrittämään pidättäytymistä muina päivinä, paitsi kosketteluja, ja sitten kerran viikossa tai kahdessa samana päivänä useamman kerran. Tai ensin melkein viikon tauko, sit pikapnot kolmena päivänä miehelle, ja sit neljäntenä hyvän esileikin jälkeen useamman kerran. Välissä voi ottaa päiväunet. Meillä ainakin tepsi, tänään viimeksi kesti tuntikausia ja.. :D :D :D :D :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 18:19 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 17:51 mä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 01:56 fjonga kirjoitti:
vastasin jo mitäsnyttille, mut antaa mennä viel kerran... studi on aivan paras!
Mikä on studi? :ashamed:
toi Stud100 mitä ap tekstissään mainitsi. sellanen suihke joka pidentää seisokkia ettei heti lennä :)

Voi kiitos tiedosta. Meilä onki ongelma se et mies laukeaa minuutisa. :ashamed: Ollut jo 5 vuotta. :eek: Pitääpä ostaa jos se kerta on vaikuttanut ainaki joillekkin. =)

niin ja mä en ainakaan sitten osannu sitä eka käyttää joten jos joku menee sen ostaan niin kannattaa kysyä ohjeita... jos ei kaupassa uskalla niin vinkatkaa niin kerron ;)
ps. apteekeista saa muuten samalla aineella varustettuja kortsuja :whistle:

aine oli muistaakseni 20e luokkaa...
elikkä suihkuta terseliin pari kolme suihkausta, anna vaikuttaa minsa pari ja pese vedellä pois (voi muuten siirtyä naiseen mikä ei sitten ole kivaa) sitten hommiin...
kortsut oli muistaakseni 3kpl jotain 3-4e en muista tarkkaan saattoi olla halvempiaki ja helppokäyttösempiä sinänsä jos on kiire.
oon käyttäny yhdistelmääki sekä suihketta että kortsua :snotty: :whistle: :saint: ja se oli kyllä menoa, aloittelijoille en suosittele!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 20:41 m28 kirjoitti:
Voisitko Fjonga valottaa sitä kortsujen merkkiä?
kultaiseni ku mä en muista... meidän yliopiston apteekissa keskustassa on rivissä ainakin viittä erilaista (en tiiä on merkki sama) siellä on mm. nyppyläkortsuja, kortsuja jotka puristavat juuri oikeasta paikasta, kortsuja että tulee nopeammin jne. pitää lukea sieltä niiden seloste. jos mulla on kaupunkiin asiaa tässä niin voin käydä kurkkaan sen merkin ;) kaupoissa näitä ei myydä ja myydään tietääkseni vain 3n kpleen paketeissa.

Yhteistyössä