erektiorengas

Horny Man
Hm... No itse käytän semmoista rengasta jossa toinen lenkki menee kivesten ali ja toinen k.alun tyven ympäri. Kovettaa k.alun kivikovaksi ja niin isoksi kuin vain voi.

Suihinotto renkaan kanssa tuntuu erityisen hyvältä... :p

Kannattaa muuten käyttää liukkaria yhdynnässä, vaikka olisitkin kuinka märkä hyvänsä, sekin pitkittää sessiota.

Horny Man
Tuli vielä mieleen että tuota miehen kestävyyttä saa lisättyä vielä semmoisellakin kikalla että tiuhentaa aktien määrää... Tai pitemmän tauon jälkeen aluksi ottaa mieheltäsi "löysät pois" suullasi, käsilläsi tai jotenkin muuten.

Itse pystyn hyvin levänneenä kahteen kolmeen aktiin illan aikana. Viimeisimmillä kerroillakin seisoo ihan hyvin ja jos ei seiso niin kun laittaa tuon renkaan niin sitten viimeistään.

Parin viikonkin ajan kun testailette eri asennoissa ja eri paikoissa n.ussimista niin luulisin että miehesikin alkaa pikkuhiljaa kestämään pitempään ja pitempään... :) Tässä kohtaa viimeistään liukkarin käyttö on suositeltavaa, ettei paikat kipeydy :D

Horny Man
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 14:32 tytteli kirjoitti:
"Parhaimpina" päivinä ollaan yhdynnässä 4-6 kertaa, pitkä kestosia, ja mitää liukkareita ei kyllä olla tarvittu... :kieh:
Ai niin joo... tietenkin kirjoittelen omista kokemuksistani.

Kokeilemalla itse jokainen varmastikin löytää sen oikean tavan, joko liukkarilla taikka ilman. ;)

levoton
Hei kaikille !
OK; oon 40 + äijä, seisokin saamisessa ei ongelmaa, mutta .....usko loppuu
kesken. Eli ei mitään fysiologista ongelmaa, mutta olen hirveässä noidankehässä... Hyvin alkaa...mutta sitten alan miettiä meneekö kaikki hyvin, ja veitikka lerpahtaa :( . OK. älkää vastatko, älä ajattele sitä, mutta KUN EN VOI olla ajattelematta. Joten tuli mieleen nämä renkaat...onko niistä apua?
P.s. Muuten menee hyvin, mutta menkööt...

^^Heih, miun miehellä oli sama ongelma mutta se hoitui sillä, että minä helpotin paineita ja aina, kun rupesin "yrittämään" häntä sanoin, että ei muka-muka olisi tarkoitus edes harrastaa seksiä, mutta jos niin käy niin sitten käy. Eli pelkkää hyväilyä ja kiusaamista :p Mutta ei pidä heti lannistua vaikka ei onnistuisikaan. Harrastakaa kaikenlaisia esileikkejä ja läheisyysharjoituksia ilman, että olisi edes tarkoituskaan, että se päätyy seksiin niin lopulta se alkaa sujua.

Yhteistyössä