viivi 35v
Miten naiset selviätte miehen erektio-ongelman kanssa? Olen seurustellut 8kk 37v ihanan, älykkään ja hauskan miehen kanssa. Olemme molemmat lapsettomia. Ongelma on seksi. Alusta asti seksi hänen kanssaan on ollut vaikeaa. Yleensä miehen erektio lopahtaa viimeistään kun hän on sisälläni. Mitkään temput eivät auta. Alusvaatteet, hieronta, kosketus, suuseksi, ei mikään. Mies sanoo haluavansa minua ja sanoo, ettei vika ole minussa, vika on korvien välissä. Hän masturboi yksin ollessaan. Epämääräisesti hän on sanonut, että ongelmia on ollut ennenkin. Viime aikoina ymmärrykseni on loppunut ja olen erittäin ahdistunut asiasta. Tiedän, että se ei helpota asiaa hänelle yhtään. En pysty enää läheisyyteen miehen kanssa, ikävä olo tulee jo hänen kosketuksestaan. Mies kävi vähän aikaa sitten lääkärissä ja sai reseptin vaivaan, mutta pistin silti suhteen tauolle, koska välillä haluan olla hänelle jopa ilkeä. En tiedä kuinka pääsisin yli ja pystyisin uskomaan, että lääkkeen avulla ehkä asiat korjaantuisivat. Kenelläkään omia kokemuksia? Lääkkeiden avulla koko loppuelämäkö, ei kiitos.