Eräs palstalainen auttamassa ahdistunutta vierailijaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieras:
"Olen jäänyt juuri leskeksi ja 5:ttä vuotta työttömänä, talonikin paloi juuri tulipalossa, kaiken lisäksi minulla todettiin leukemia ja olen alkoholisti. Ahdistaa hyvin paljon."
Palstalainen:
Tässä sulle luomuomena, se auttaa ihan kaikkeen. Pääasia ettei siinä ole fosfaattia! Eipä tuu ainakaan mikreeniä!

"Viime viikolla kerrottiin ranskalaistutkimuksesta, jonka mukaan 15 vuoden aikana lintujen määrä maaseudulla on vähentynyt kolmanneksella - joissakin lajeissa jopa 70 prosentilla. Lintuasiantuntija Aleksi Lehikoinen ja hyönteisasiantuntija Pasi Sihvonen tulivat valottamaan, kuinka vakavasta ilmiöstä on kysymys."
Näkyy arenalla

Mut sullehan koko elämä on vain hassunhauskaa vitsiä. Ainakin muiden.

Minkälainen voi olla kasvispihvi, jossa kasviksia on vain 65%? Mitä se loppu siitä pihvistä on? Tässä yksi, Valion tuote.
Oletko jotenkin tyhmä vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Tuossahan on lueteltu ainesosaluettelo, öljyä, korppu/vehnäjauhoa, vettä ja juustoa ei lasketa vihenneksiksi. Jos et paahda jotain juureskiekkoja sellaisenaan ilman rasvaa, niin eipä ne sinun kotitekoiset kasvispihvitkään ole ole 100% kasvista.

Oletko jotenkin tyhmä vai onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Tuossahan on lueteltu ainesosaluettelo, öljyä, korppu/vehnäjauhoa, vettä ja juustoa ei lasketa vihenneksiksi. Jos et paahda jotain juureskiekkoja sellaisenaan ilman rasvaa, niin eipä ne sinun kotitekoiset kasvispihvitkään ole ole 100% kasvista.
Rypsiöljyä mun mielestä. Sitä en syö edes vahingossa, vaikka kaikki suositukset sitä tyrkyttäisi. Onhan siinä kaikki myrkkyjäämätkin.

Luomuvoita jos olis, saattaisin syödäkin. Ei siinä juustoa voi olla kovin paljon. Onkohan korppujauho maissia, kuten niin monesti nykyään on?

Yhteistyössä