Epistä, erittäin epistä!!! Lukittu poistettu ketju...

• Viestiketjun aloittaja utelias uuno
  • Ensimmäinen viesti
utelias uuno
Eka lukitaan ja kun meikäläinen alkaa uteliaisuuksissaan lukemaan, niin en ehdi puoleenkaan väliin, kun koko ketju poistetaan.
Miksei lukko riittänyt, tai miksei poistettu heti kokonaan?
Ihan kamalan epistä, ihan aikuisten oikeesti.

vieras
Aloittaja ilmeisesti huomionhakuinen. Aloittaa jatkuvasti itse jotain höpöttämään ja sitten kun toiset alkavat kysellä, mitä ihmettä tuo höpötys on, hän käskee poistaa.

utelias uuno
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aloittaja ilmeisesti huomionhakuinen. Aloittaa jatkuvasti itse jotain höpöttämään ja sitten kun toiset alkavat kysellä, mitä ihmettä tuo höpötys on, hän käskee poistaa.
Ei modet poista, ellei ole oikeasti hyvät perustelut, en usko, että poisto oli ap:n pyynnöstä.

Hah
ne lapselliset pellet ei o huomionhakusia? Säälin tollasia aikuisia ja eniten heidän lapsiaan!

Meitä ei käsketä poistamaan, kyllä me ihan omilla aivoillammekin osataan edes jotakin tehdä.

utelias uuno
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meitä ei käsketä poistamaan, kyllä me ihan omilla aivoillammekin osataan edes jotakin tehdä.
Mä tiesin sen!

utelias uuno
Alkuperäinen kirjoittaja Täh:
tulin vasta nyt koneelle, mistä tässä ketjussa oli kysymys?
Varmaan parempi, etten kerro, ettei tätäkin poisteta. Sitä paitsi en edes tiedä, kun en ehtinyt kakkos sivua pitemmälle, oli pitkä ketju...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
mullekin kävi kerran niin.innoissani luin lukittua ketjau ja hups. yhtäkkiä sitä ei ollutkaan.
ikävää,mutta niin vaan käy joskus :LOL:
tuon naurun voi ymmärtää kiusantekona.
lopeta sinäkin jo
Inhoan ihmisiä, jotka käskveät toisia lopettamaan, vaikka itse jankkaavat.

Yhteistyössä