Hei kaikki joilla omakohtaista kokemusta epilepsiasta tai joiden lähipiirissä on joku, jolla ko. sairaus on. Sairaanhoitajaopintoihini liittyen olen tekemässä tehtävää sairaanhoitajan antamasta neuvonnasta ja ohjauksesta ja aiheena on epilepsiapotilaan ohjaus. Millaista ohjausta olette saaneet ja miten olette sen kokeneet? Mikä ohjauksesta on tehnyt hyvää tai huonoa? Millaista ohjausta tarvitsee ihminen, jolla on diagnosoitu epilepsia? Kuka ohjausta on antanut?
Olisin hyvin kiitollinen vastauksistanne, sillä vaikka teoriatietoa asiasta on tarjolla, niin mikään ei valaise asiaa paremmin, kuin omat henkilökohtaiset kokemukset.
Voit myös lähettää vastauksen yv:nä jos et halua tarinaasi yleisesti luettavaksi. Mitään tunnistetietoja en tarvitse, mutta sen verran haluaisin tietää, että minkä ikäinen olet ollut itse diagnoosin saatuasi tai jos kyseessä on lapsi, niin minkä ikäinen hän on.
Kiitos etukäteen kaikille vastaajille.
Olisin hyvin kiitollinen vastauksistanne, sillä vaikka teoriatietoa asiasta on tarjolla, niin mikään ei valaise asiaa paremmin, kuin omat henkilökohtaiset kokemukset.
Voit myös lähettää vastauksen yv:nä jos et halua tarinaasi yleisesti luettavaksi. Mitään tunnistetietoja en tarvitse, mutta sen verran haluaisin tietää, että minkä ikäinen olet ollut itse diagnoosin saatuasi tai jos kyseessä on lapsi, niin minkä ikäinen hän on.
Kiitos etukäteen kaikille vastaajille.