epilaattorista kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
onko kenelläkään epilaattoria käytössä? ajatteko säärien lisäksi myös kainalot ja alapään? tuleeko niitä näppyjä mitä sheivaamalla tulee?
kiinnostaisi hirveästi ostaa, aikaisemmin olen vahannut sääret ja sheivannut kainalot ja alapää hiustenleikkauskoneella ilman terää, kun muuten tulee näppyjä.
 
mm
Epilaattorilla ajelen kaikki. harvoin tarvitsee ajella, ei kutise, ei sänkeä, ei näppyjä. Ekat kerat ikäviä varsinkin alapään ajelussa, mutta nyt ei enää ongelmia.
Suosittelen lämpimästi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Epilaattorilla ajelen kaikki. harvoin tarvitsee ajella, ei kutise, ei sänkeä, ei näppyjä. Ekat kerat ikäviä varsinkin alapään ajelussa, mutta nyt ei enää ongelmia.
Suosittelen lämpimästi.
Kiitos vastauksesa! eikö se epilaattori nypi juurineen? eli sama asia kuin vahaus, mutta se vahaaminen on sottaista eikä lähde vedellä pois. täytyy totutella myös alapään ajeluun varovasti...
minkä merkkinen sinulla on käytössä?
saako 50?:lla hyvää?
 
Auh :| Yhden ainoan kerran kokeilin epilaattoria sääriin ja koski niin maan perkeleesti |O Vahaaminen sattuu vähemmän, mutta saan siitä vahasta allergiaoireita (kuvitelkaa minkä näkönen olin, kun se ainoan kerran elämässäni vahautin kulmat... :whistle: ) Ajelen siis höylällä tai koneella (sain just tosi hyvän koneen joululahjaksi mieheltä :heart: ) niin sääret, kainalot kuin pimpankin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Auh :| Yhden ainoan kerran kokeilin epilaattoria sääriin ja koski niin maan perkeleesti |O Vahaaminen sattuu vähemmän, mutta saan siitä vahasta allergiaoireita (kuvitelkaa minkä näkönen olin, kun se ainoan kerran elämässäni vahautin kulmat... :whistle: ) Ajelen siis höylällä tai koneella (sain just tosi hyvän koneen joululahjaksi mieheltä :heart: ) niin sääret, kainalot kuin pimpankin.
"siitä" vahasta.

onhan olemassa erilaisia vahoja.

saatko sokeristakin allergiaoireet?
 
mm
ekan kerran ajellessa sattuu eniten, kun on karvoja paljon. karvathan kasvaa eri aikaan, joten sitten myöhemmin ajellessa ei ole kerralla niin paljon ajeltavaa.
Joo, juurineen kiskoo karvat irti.
Mulla on nyt joku lidlistä ostettu halpis epilaattori, ja sekin on ihan hyvä. kun tuo joskus hajoaa (ollut mulla nyt 2v) ostan kenties jonkun merkki laitteen, niissä taitaa olla paljonkin eroja, en osaa niistä kertoa.
 
mm
Parhaimmillaan ajelen jalatkin enää 2 viikon välein, eikä silloinkaan ole paljoa ajeltavaa.
Eli kyllä se arkea helpottaa, ei tartte olla kutiavan sängen kanssa, ei jatkuvasti ajelemassa, ja maksaahan ne terät ja geelit/vaahdot jo vuodessa enemmän kuin yksi epilaattori.
 
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Auh :| Yhden ainoan kerran kokeilin epilaattoria sääriin ja koski niin maan perkeleesti |O Vahaaminen sattuu vähemmän, mutta saan siitä vahasta allergiaoireita (kuvitelkaa minkä näkönen olin, kun se ainoan kerran elämässäni vahautin kulmat... :whistle: ) Ajelen siis höylällä tai koneella (sain just tosi hyvän koneen joululahjaksi mieheltä :heart: ) niin sääret, kainalot kuin pimpankin.
"siitä" vahasta.

onhan olemassa erilaisia vahoja.

saatko sokeristakin allergiaoireet?
Oon käyttäny Veetin kylmävahaliuskoja ja kosmetologilla vahauttanu kulmat. Kummastakin tulee oireita. Tuota sokeri"vahausta" olen miettiny, en ole kokeillut vielä.

 

Yhteistyössä