Epilaattori

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puuh

Vieras
Kuinka monella on epilaattori? Onko ollu hyvä ja tarpeellinen ostos?
Meikä alkaa olla niin helevetin kyllästyny tuohon sheivaamiseen ja oon harkinnu tuommoisen ostamista. Hinnatkin näyttäis vaihtelevan tosi paljon, joku maksaa neljä-viiskymppiä ja joku yli satkun, kannattaako ostaa suosiosta semmoinen kalliimpi ettei hajoo heti käsiin? Vai minkä merkkisiä epilaattoreita teiltä löytyy?

Tai sitten ei niin onnellinen. Mulla on just tuollainen kalliimpi. Piti olla hyvä ja kivuttomampi kuin nui halppikset, mut juu. Tuolla se seisoo kaapissa. Pari kertaa olen sitä kokeillut ja saanut melkein molemmat jalat ajettua. Kipeetä tekee, kylmetys hanskasta huolimatta, ihan liian kipeetä. Ei houkuta, sheivaan mieluumin sit joka suihkussa. Vie muutaman minuutin ja pääasia on ettei tee kipeetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Omistaja:
Tai sitten ei niin onnellinen. Mulla on just tuollainen kalliimpi. Piti olla hyvä ja kivuttomampi kuin nui halppikset, mut juu. Tuolla se seisoo kaapissa. Pari kertaa olen sitä kokeillut ja saanut melkein molemmat jalat ajettua. Kipeetä tekee, kylmetys hanskasta huolimatta, ihan liian kipeetä. Ei houkuta, sheivaan mieluumin sit joka suihkussa. Vie muutaman minuutin ja pääasia on ettei tee kipeetä.

Niin ja todellakaan en mitään intiimialueita sillä edes yrittänyt, niin kipeetä teki pelkät sääret!

Mulla on tollanen satasen epilaattori. Toisinaan sitä tohdin käyttää mutta vetelen sääret höylälläkin.. Se sattuu niin hemmetisti, en muita ku sääriä oo edes uskaltanu kokeilla :D Onhan siinä niitä terävaihtoehtoja muitakin kuin se irti repivä jolla saa helposti siistittyä jne.

todella hyvä! Miulla jo toinen menossa. Tuo maksoi satasen tienoilla ja siinä on pieni valo jolla näkee pienemmätkin karvat todella hyvin. Sillä menee sääret, reidet, käsivarret, kainalot ja muut :D niin ja siinä on sit viel vaihdettava ajopää sheivaukseen.

Olen käyttänyt epilaattoria 8.vuotta. Sama laite vieläkin toimii :) oli silloin 8.v sitten kalleimmasta päästä. Kipuun tottuu,eikä se nyt niin kipeää käy että ei voisi ajaa...Huippu peli,en vaihtaisi pois! Ja erityisesti juuri sääret ajan tuolla koneella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen käyttänyt epilaattoria 8.vuotta. Sama laite vieläkin toimii :) oli silloin 8.v sitten kalleimmasta päästä. Kipuun tottuu,eikä se nyt niin kipeää käy että ei voisi ajaa...Huippu peli,en vaihtaisi pois! Ja erityisesti juuri sääret ajan tuolla koneella.

Pitääkö kauan karvat poissa?

Mulla on ollut epilaattori pari vuotta eikä se karvanpoisto tee mitenkään erityisen kipeää enää. Alussa se oli vähän tuskallisempaa, nyt vaan lähinnä nipistelee. Kainaloita en ole koettanut epiloida mutta tuota muuta intiimipuolta olen nyt muutaman kerrani siistinyt reunoilta ihan onnistuneesta. Nippaisee, mutta ei mielestäni kohtuuttomasti.

Olen tykännyt, että samassa laitteessa on epilointi- ja sheivauspää, niin saa kaikki laitteet samassa. Tosin epilaattori saisi olla tehokkaampi, mulla ainakin jää sellaista hienoa säärikarvaa aina epiloinnin jäljiltä.

Itsellä halvimmasta päästä oleva laite ja jos olisin etukäteen päässyt kokeileen en olis ostanut. Kainalot tuskaa, alapää tuskaa ajella. Ja ostin kuitenkin siihen tarkoitukseen. Olen käyttänyt nykyään vain silloin kun on terät tai veetit päässyt loppumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pitääkö kauan karvat poissa?

noh sanoisko että 2-3vkoa,eikä kasva sellaista piikki sänkeä.

Riippuu varmaan aika paljon kipukynnyksestä onks hyvä ostos vaiko ei. Mä vetelen epilaattorilla niin sääret, kainalot ku bikinirajankin. Alussa sattu mutta enää ei muuta ku nippaile vähän. Useamman vuoden käyttäny ja karvankasvu on selvästi vähentynyt. :)

Yhteistyössä