Epävarmuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tarvitsin neuvoja tilanteeseeni. Olen tapaillut mistä jo hieman pidemmän aikaa. Hän on ollut alusta alkaen hyvin kiinnostunut minusta ja on ottanut seurustelun puheeksi monesti. Itse en ollut alkuaikoina varma, että haluanko parisuhteen miehen kanssa. Mies on kaikinpuolin rakastettava ihminen, tunnen häntä kohtaan sielunkumppanuutta, vastaavaa en ole koskaan kokenut. Hänellä on takana parisuhde, joka on loppunut vain muutamia kuukausia ennen meidän tapaamista. Häntä asia ei ole vaivannut. Hän asuu toisella paikkakunnalla ja on sanonut minulle että olisi valmis jopa muuttamaan kanssani samaan kaupunkiin jossa asun nykyään. Kaikki on tähän asti sujunut loistavasti ja aloin olla valmis ottamaan askeleen parisuhteeseen hänen kanssaan. Mies kuitenkin muuttui epävarmaksi viime näkemämme jälkeen. Oli todella ihana minun seurassani, kuten aina. Mutta myöhemmin alkoi samana päivänä epäröimään. Hän ilmoitti minulle, että hänellä on yhä tunteita exäänsä kohtaan. Myös hän on maininnut että ei olisi valmis muuttamaan pois asuinpaikkakunnaltaan varmaan pitkiin aikoihin, saatika koskaan. Tiedän, että yhteenpalaaminen ei olisi mahdollista hänelle ja hänen ex-puolisolleen. Ja että hänen tunteensa ovat yksipuolisia. Olen kertonut hänelle tunteeni ja ajatukseni, olen valmis antamaan aikaa. Onko järkevää jäädä odottelemaan, muuttaako hän mielensä takaisin siihen mitä se oli? Hän on muuttunut hyvin oudoksi, aivan eri ihmiseksi kun keneen ihastuin. Ei ole kuulema valmis vakavaan suhteeseen, vaikka alkujaan itse sitä on kanssani halunnut. Muuttuuko asiat ajan kanssa, vai onko tämä miehen todellinen luonne?

Olen itse eronnut muutama vuosi sitten, mutta muistan tuon erotunne mylläkän joka siitä tuli

Mies käy eroa läpi.
Välillä on tunne että jeeee elämä edessä. Sitten surettaa.
Joku käy tämän läpi yksin. Joku ottaa laastarisuhteen joka auttaa erotyössä.

Sinä ap olet nyt laastarina.

Yhteistyössä