Epävarmuus pelottaa, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Melissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Melissa

Vieras
Olen 15 vuotias tyttö ja olen harrastanut seksiä useasti poikaystäväni kanssa. Olemme aina olleet varovaisia, kerran tosin jouduin hakemaan jälkiehkäisyn. Käytämme kondomia. Nyt mieltäni painaa kuitenkin pelko että jotain olisi tapahtunut. Kuukautiseni ovat yleensä epäsäännölliset ja saattavat tulla milloin tahansa. Muutama päivää sitten tuli ohutta vuotoa ja luulin menkkojen alkaneen. No, eivt ne kuitenkaan alkaneetkaan. Muutama päivää tät ennen olin hieman turvonnut, mikä on yleensä yksi menkkojeni oire. Valkovuoto on lisääntynyt aika paljon ja sen takia kokoajan luulenkin että menkat ovat alkaneet. Hetkittäin tulee ns kuukautiskipuja mutta ne menevat nopesti ohi. Onko kenelläkään neuvoja ? :) :(

Olen 15 vuotias tyttö ja olen harrastanut seksiä useasti poikaystäväni kanssa. Olemme aina olleet varovaisia, kerran tosin jouduin hakemaan jälkiehkäisyn. Käytämme kondomia. Nyt mieltäni painaa kuitenkin pelko että jotain olisi tapahtunut. Kuukautiseni ovat yleensä epäsäännölliset ja saattavat tulla milloin tahansa. Muutama päivää sitten tuli ohutta vuotoa ja luulin menkkojen alkaneen. No, eivt ne kuitenkaan alkaneetkaan. Muutama päivää tät ennen olin hieman turvonnut, mikä on yleensä yksi menkkojeni oire. Valkovuoto on lisääntynyt aika paljon ja sen takia kokoajan luulenkin että menkat ovat alkaneet. Hetkittäin tulee ns kuukautiskipuja mutta ne menevat nopesti ohi. Onko kenelläkään neuvoja ? :) :(

Hyvänen aika sentään jos kondomia on käytetty koko yhdynnän ajan eikä se aktin aikana ole rikkoutunut niin silloin raskaus ei voi tulla kysymykseen. Olet niin nuori että kuukautistesi rytmi voi olla mitä sattuu ja voit olla varma että ne eivät koskaan tule olemaan täysin säännölliset. Jos nyt kuitenkin olet huolissasi niin varmista asia ostamalla raskaustesti niin saat asiaan varmuuden.

Viimeksi muokattu:

tyttökulta, olet ihan väärillä palstoilla ja jos oireet ovat todet, niin hakeuduthan lähimpään terveyskeskukseen terveydenhoitajan juttusille.

Viimeksi muokattu: