epäuskoinen uskovainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Niin, olen uskossa. Luotan ja turvaan Herraani, Jeesukseen. Tiedän, että Hänen nimessään ja veressään saan syntini anteeksi. Haluan pysyä tällä tiellä. Olen rukoillut. Mutta tuo oli siis tietopuoli. Nyt minun uskoni on kuitenkin heikentynyt ja en koe oikein kelpaavani Jumalalle, koska olen tehnyt vääryyttä. en ole siis tehnyt mitään varkauksia tms. pahaa, mutta vääryyttä hyvinkin. Miten ihmeessä saisin uskooni taas vahvistusta ja luottamuksen takaisin.

Oletteko te muut uskovat tehneet väärin? minä yhtäkkiä oikein "heräsin " siihen, miten olen yhtä tärkeää ihmistä kohdellut, siis en ole toiminut oikein yhdessä asiassa. Tämä vaivaa nyt, vaikka asia on jo selvitetty (moneen kertaa) tämän henkilön kanssa ja hän on antanut anteeksi. Vaan minä en ole antanut itselleni...

Tää menee vähä asian vierestä mut mua kiinnostais tietää et miten te "kuulette" ku jumala teille "puhuu"? tää kysymys ei oo millään pahalla tarkotettu vaan mä haluisin tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oletteko te muut uskovat tehneet väärin? minä yhtäkkiä oikein "heräsin " siihen, miten olen yhtä tärkeää ihmistä kohdellut, siis en ole toiminut oikein yhdessä asiassa. Tämä vaivaa nyt, vaikka asia on jo selvitetty (moneen kertaa) tämän henkilön kanssa ja hän on antanut anteeksi. Vaan minä en ole antanut itselleni...
No älä sitä asiaa enää ainakaan tuon kohteen kanssa jauha. Eihän sen tarvitse sun syyllisyyttäsi kantaa. Koita vaan päästä asian yli ja myönnä itsellesi, että tuli oltua typerä, mutta nyt otin opikseni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää menee vähä asian vierestä mut mua kiinnostais tietää et miten te "kuulette" ku jumala teille "puhuu"? tää kysymys ei oo millään pahalla tarkotettu vaan mä haluisin tietää.

Ja mitenkäs tuo kysymys tähän aiheeseen liittyy?

Asiahan meni näin:
...Vaan minä en ole antanut itselleni...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja mitenkäs tuo kysymys tähän aiheeseen liittyy?

Asiahan meni näin:
...Vaan minä en ole antanut itselleni...

Äläs nyt skitsoile. Ihan hyvällä kyseli ja hyvällä siihen vastattiin.

Itselleen anteeksi antaminen on usein vaikeaa. Näin on minulla ainakin. Tuttua tuo mitä ap tuossa kertoi. Minulle on sanottu joskus, että yritä nyt olla itselle vähän armollisempi.. kärsin kovasti tehdyistä virheistäni ja vaikka toinen sen olisi jo unohtanut en minä sitä kuitenkaan unohda ja piiskaan sitten itseäni sillä, että siinäkin ja tuossakin asiassa sinä teit väärin..

Yhteistyössä