Epätoivoiset, jokaiseen ihastuvat miehet on ällöttäviä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävää

Vieras
Ja mä olen saanut ihailijakseni juuri tällaisen. En seurustele tällä hetkellä ja kaverini meni möläyttämään sen tälle miehelle, joka innostui tietysti kovasti. On meidän yhteinen tuttu, joten ei viitsisi olla ilkeä, mutta on nyt jumalauta, kun "ei" ei tehoa.

Ei siis käy käsiksi tai mitään sellaista, on hyvin kohtelias (ällökohtelias, liian imelä), mutta tuijottaa rakastuneesti ja on liian kiinnostunut ja varmasti olisi valmis vaikka mihin tässä ja nyt. Eikä se edes tunne mua kovin hyvin. Hrr!

Just sellainen, joka ihastuu jokaiseen naiseen, joka sanoo moi ja sitten loukkaantuu, kun kukaan ei ole kiinnostunut, kun itse tulkitsi sen tervehtimisen ja normaalin hymyn seksuaaliseksi signaaliksi ja halukkuudeksi seurustella. Sitten ahdistelee ja pommittaa.

Mistä tuo tuollainen käytös johtuu? Miten tullaan noin epätoivoiseksi ja oudoksi? Eihän kukaan voi kiinnostua tuollaisesta!

Kaikki epätoivoisesti käyttäytyvät on enemmän ja vähemmän ällöjä. Se johtuu ihmisluonnosta. Epätoivo on suunnattoman heikkouden tai luonnevian merkki ja se saattaa murtaa yhteisön tai perheen rakenteita ja vaarantaa jälkikasvun terveen kehityksen.
Siksi ihminen ( minäkin ) biologisesti karsastaa epätoivoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Kaikki epätoivoisesti käyttäytyvät on enemmän ja vähemmän ällöjä. Se johtuu ihmisluonnosta. Epätoivo on suunnattoman heikkouden tai luonnevian merkki ja se saattaa murtaa yhteisön tai perheen rakenteita ja vaarantaa jälkikasvun terveen kehityksen.
Siksi ihminen ( minäkin ) biologisesti karsastaa epätoivoisia.

Entäs perverssit??

No olen ihan samaa ihmetellyt. :o Mä kohtasin kaksi tällaista miestä, viime kesänä toisen, syksyllä toisen. Yhden kerran kävin tuon herra A:n kanssa kahvilla, ja jo se sen jälkeen sanoi, että hän ei saa öisin unta kun en minä ole vierellä, ja jos tavattiin, niin olisi pitänyt kokoajan olla fyysisessä kontaktissa (mä haluun sut tänne mun kainaloon!!) ja istua saakeli hiekkarannallakin sylikkäin pussailemassa kun mun lapseni leikkii rantavedessä. :o Eikö se pöhkö tajunnut että mun täytyy ihan oikeasti vahtia ettei ne lapset huku. :snotty:

Toinen kirjoitteli sen ekan kahvittelun jälkeen kuinka hän liitää ajatuksen siivin minua nukuttamaan uneen. Anteeks mut... :x Ja sitten hän lähetti mulle viestin, ja kysyi koska seuraavan kerran tavataan, ja kun en 1,5 tunnin sisällä ehtinyt vastaamaan, oli tullut kaksi viestiä joissa luki "NO?" ja "?". :o Seuraavana yönä tää sankari soitti tunnin välein koko yön, kahdeksan tai yhdeksän kertaa yhteensä. :/

On todella ärsyttävää osoittaa ton asteen riippuvaisuutta yhden tapaamisen jälkeen. |O Mua se ei saa mitään muuta niin paljon kuin haluamaan kauas kauas pois. Todellakin, hyvin outoa ja epätoivoista.

Ja ylipäätään sellaiset jotka pommittavat viesteillä monta kertaa päivässä, pahimpia ne jotka laittavat laulun sanoja.... Yks yhdenillanjuttu laittoi mulle työpäivän aikana 39 viestiä kun olin sinkku! En halunnu enää ikinä edes nähdä koko tyyppiä! Sitten mua myös ei tippaakaan innostanut ne äijät, jotka lähestyivät sellaisilla viesteillä kuin "Mitäs kissa?" tai "Mitäs hottis meinas illalla?" tms. Ei sykähdyttänyt sitten tippaakaan tuollainen....

Ja ihan kuin se menisi niin, että jos nainen on vapaa ja mies on vapaa, niin silloin kun mies yrittää iskeä, niin naisen on kiinnostuttava, koska hän on sinkku, eikä ole sillä hetkellä mitään "hyvää syytä". Muuten mies loukkaantuu.

Ja sinkkunainenhan ei tietenkään voi koskaan lähteä tuopille istumaan iltaa kavereiden kanssa ihan muuten vain. Miehet ne on kuitenkin mielessä. Joopa.

Pahinta tämä on muuten näin keväällä. Eilen kaverin kanssa käytiin tuoppi kumoamassa ja sen tunnin aikana oli meno aikamoista. Lieventävänä seikkana se, että St. Patrickin päivän juhlinnat lienee jo alkanut ja se vaikuttanee kevään lisäksi.

Pitäisi kai laittaa selkään (tai sittenkin paidan etumukseen?) lappu "OLEN ASEKSUAALI", voisi vähentää mielenkiintoa tehokkaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entä vastaavanlaiset naiset?

No ne myös. Täytyy sanoa, että näin naisena on hieman hankalampi arvioida oman sukupuolen käytöstä, enkä ole päässyt seuraamaan epätoivoisen naisen käytöstä.

Olen kyllä miespuolisilta ystäviltä kuullut tällaisista tapauksista. Laittavat jatkuvalla syötöllä viestiä, koko ajan iholla. Kuulevat hääkellojen soivan ja lasten leikkivän punaisen tuvan pihalla jo ensimmäisellä tapaamisella. Sitten, kun mies toteaa naisen ahdistavaksi ja epätasapainoiseksi ei-potentiaaliseksi kumppaniksi, niin nainen suuttuu ja itkee vuolaasti, romuttuivathan hänen kaikki valmiit unelmansa samalla. Sitten tulee viestiä yötä myöten, katkeruutta ja kaikkea vittumaista.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Ja ihan kuin se menisi niin, että jos nainen on vapaa ja mies on vapaa, niin silloin kun mies yrittää iskeä, niin naisen on kiinnostuttava, koska hän on sinkku, eikä ole sillä hetkellä mitään "hyvää syytä". Muuten mies loukkaantuu.

Ja sinkkunainenhan ei tietenkään voi koskaan lähteä tuopille istumaan iltaa kavereiden kanssa ihan muuten vain. Miehet ne on kuitenkin mielessä. Joopa.

Naisenhan pitää perinteisesti olla aina jonkun miehen alaisuudessa. Muuten hän on kaikkien käytettävissä. Joissakin kulttuureissa on edelleenkin näin.

Yhteistyössä