Epätoivo iskee opiskelujen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Impi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Impi"

Vieras
Mun piti valmistua nyt toukokuun lopussa, mutta nyt näyttää todella vahvasti siltä, että menee ens syksyyn ennen kuin on paperit kädessä.. :(

Työpäivät on venyny maalis-huhtikuussa 10-14 tuntisiksi, niin en ole jaksanut enää niiden päälle tehdä mitään etätehtäviä tms. Nyt kun työtilanne hieman helpotti, niin ei noista tehtävistä vaan tule mitään. Mun menee kerta kaikkiaan hermot sen etätehtäviä tarkastavan opettajan kanssa. Mistä hitosta mä saan energiaa sen verran, että jaksan kirjottaa yli sata sivua liirumlaarumia?

Ottaa niin mahdottomasti päähän, kun opinnäytetyö alkaa olemaan jo kutakuinkin kunnossa mutta nuo hiton kauppiasyrittäjyysopinnot tökkii niin julmetusti.

Onko muuten kukaan suorittanut keskon kauppiasyrittäjyysopintoja?

No mutta, kerkeethän sä valmistua syksylläkin :) ? Älä ressaa, en mäkään, opiskelen tosin amk:ssa niin vähän eri juttu.
Mun mieheni haki tuohon KESKOn ohjelmaan juui, joten olen kiinnostunut kuulemaan, kuinka nopeasti olet edennyt ja millä mallilla oma kauppa on? :)
Tsemppiä loppurutistukseen!!

Mä opiskelen siis amk:ssa tradenomiksi :D en mitään keskon omaa linjaa, vaan nuo opinnot on sellaisia mitä kesko tarjoaa amk:laisille tehtäväksi etäkursseina.

Kyllä tässä vähään alkaa jo stressaamaan, kun syksyllä tulee kuluneeksi 5 vuotta siitä kun aloitin tuon koulun :-/

Aijaa :D mä ymmärsin ihan väärin..
Mä opiskelen ekaa vuotta, tänään näytti e-hops 53op ja vielä pitäis ainakin kymmenen tulla ennen kesää, niitä odotellessa. Mä oon vähän tässä nyt laiskotellut, mutta vielä täytys vähän yrittää.

Sullahan on hyvällä mallilla opinnot :)

Mulla on nyt suoritettuna 185 ja tosiaan tuo oppari on likimain valmis, siitä tulee se 15op. Mut ne himputin 10 viimistä pistettä.. en ymmärrä mistä mä ne revin.. ei tuo keskon touhu ainakaan ole mua varten..

Mä en ole vielä opparia aloittanut, enkä saa sitä varmaan ikinä valmiiksikaan :D Tai ainakin täytyy ottaa joku ihan perferktionisti kaveriksi sitä tekemään, että joku pakottaa mut hommiin kun sen aika tulee.
Mä opiskelen sh:ksi. Koitan saaha kesälle yhden 7op:n verkkikurssin, näytti vaan olevan täynnä, mut jos sattuis paikkoja vapautumaan niin mikäs ois sen mukavempaa kun laiturin nokassa opiskella päihderiippuvuutta :D

Valitset vaan mielenkiintosen aiheen, niin sitä tekee ihan mielellään :) mulla ei tuo opparin teko ole tuottanu minkäänlaisia vaikeuksia, vaikka yleensä teen tehtävät vasta palautuspäivänä.. mutta kun aihe on mielenkiintoinen ja lähteitä on saatavilla, niin kirjoittaminenkin sujuu. Toista se on tuon himputin kurssin kanssa..

Yhteistyössä