epäselvä synnytyksen käynnistyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on tullut toissa yöstä klo 2 alkaen supistuksia... aluksi niitä tuli 10 min ja sit 5 min välein. kesti jonkun 7 h ja käväsin synnärillä ja paikat oli auki 2cm ja kanavaa jäljellä. eli pääsin kotiin. no supistuksia on tullut silti koko ajan, vaihtelu välillä 5min- 1h. viime yönä tli taas kovempia ja tiheemmin supistuksia. ja tänä ammuna on nyt ruvennut vuotamaan punakanruskeaa vuotoa ja supistelee siis edelleen n. 5- 20 min välein. synnärille soitin nii sanoivat et odottele tai tule mut en viittis turhaan mennä jos muutosta ei ole kohdun suulla tapahtunut... todella rasittavaa, mulla 4 raskaus ja nyt on kyllä niin epäselvää kaikki et en tiiä miten tää on nyt näin hankala. edellinen lapsi synyti oireettomasti lapsivedenmenella että sitäköhän tässä täytyy jäädä odotteleen niin tietää ainakin et ei turhaa lähe synnärille?.... vkoja mul nyt 40+1

Sinuna lähtisin sitten, kun supparit alkaa olla jo sen tuntuisia, että pakko mennä sairaalaan. Siis tuskallisia. Aika tiuhaan niitä kuitenkin tulee, että eiköhän tuo ole merkki synnytyksen lähestymisestä...

kun olin tuon 2cm auki,mutta kanavaa ei näkynyt ollenkaan..olin myös supistellut jo muutamina päivinä ja aina lopahtaneet..Niinkuin kävi synnytyssalissakin.mikään ei auttanut enää..oli puhkottu kalvot ja kaikkee,mut sit käynnistettiin tipalla ja vajaa 20min oli tyttö maailmassa.

mä oottelisin viä. mä en oo käyny synnärillä nyt mut mä kans valvoin toissa yön noiden supistusten kanssa alko kyllä jo torstai iltana eilinen meni supistellessa ja tänä ynä kello 12 loppu, sen jälkeen ei mitään.. hohhoijjaa. mulla kaikki neljä aiempaa on syntyneet 3-4 tuntia ja ennen laskettua aikaa.. tää on varmaan jumissa kun porskuttaa jo viikolla 40+6 eikö toivookaan ulos tulosta. pitää yrittää saada toi mies kiinnostumaan "käynnistelystä"...

Monilla ihmisillä ei ole suppareilla tarpeeksi tehoa, joten joudutaan antamaan käynnistystippoja tai puhkomaan kalvot synnärillä. Jos sulla oikein tukalaa on niin mene synnärille ja pyydä vauhdittamaan tilannetta. Luulisi että onnistuu kun laskettuaikakin jo ohitettu.

Niin se punakanruskea vuoto tulee kohdunsuulta..on merkki kypsymisestä..mulla tullut sitä jo pari viikkoa aina välillä..mutta jos sieltä tulee ihan kirkasta verta niin sitten vaan vauhdilla synnärille. Sanoitko niille tosta vuodosta?

Mua supisteli enemmän ja vähemmän kipeesti torstaista sunnuntaihin ja sitten ei mitään maanantaina tuntemuksia (piti kokeilla sitten kolmee ässää ja uin uimaaltaassa ja menin reippaalle kävslylle) eka suppari tuli vartin yli kakstoista yöllä ja vartin yli 5 aamulla syntyi tyttö.

Yhteistyössä