epäsäännölliset kuukautiset ja raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Moi!
Te joilla on epäsäännölliset kuukautiset, mistä olette tienneet tehdä raskaustestin? ja missä vaiheessa?
Itselläni kierto on heitellyt viimeisimmän lapsen syntymän jälkeen 22 päivästä 29 päivään. Nyt menossa kp 31 eikä menkkoja näy.. menkkakipuilua ollut kyllä jo neljän päivän ajan. yleensä kivut alkaa samana päivänä, kuin kuukautisetkin. oon vähän hukassa :o

Kyllä sen testin vois varmasti jo tehdä, kun tuo viimeinen menkkojen alkamispäivä on mennyt jo..:) eli menkathan on jo muutaman päivän myöhässä, vaikka kierto vähän epäsäännöllinen onkin...

Miten on mahdollista, että nainen ei itse tiedä, koska testata? Oli miten epäsäännölliset tahansa, aina voi testata, kun siltä tuntuu. Niin yksinkertaista. Ei tarvitse kysellä palstalta.

Mä oon tehnyt varmuuden vuoksi aikas paljon raskaustestejä viimeisen 4kk aikana kun ei olla ehkäisyä käytetty. Kierto heittää häränpyllyä imetyksen ja nyttemmin sen lopettamisen jälkeen. Ei kai niistä hukkatesteistä silleen haittaa ole, rahaa tietty palaa mutta S-marketista saa kaksi testiä 2,85e.

[QUOTE="vieras";26493686]Miten on mahdollista, että nainen ei itse tiedä, koska testata? Oli miten epäsäännölliset tahansa, aina voi testata, kun siltä tuntuu. Niin yksinkertaista. Ei tarvitse kysellä palstalta.[/QUOTE]

Heh, itseänikin kyllä vähän huvittaa asia, koska olen ihan hukassa vaikka minulla onkin jo yksi lapsi :D Tottakai niitä testejä voi tehdä milloin haluaa , mutta kyselin kokemuksia. Testihän voi periaatteessa vielä näyttää negatiivista vaikka olisikin raskaana!
Itse aattelin ehkä laskea tuon pisimmän kierron mukaan, eli siitäkin katsottuna menkat on nyt kohta pari päivää myöhässä...viimekierto oli 26 päivää mikä onkin ollut aikalailla keskiverto jo pitkän aikaa. siitä laskettunahan ne ovat jo 5 päivää myöhässä!

-ap

Yhteistyössä