Epäreilua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viima80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viima80

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
1 550
0
36
löysin meille aivan älyttömän upean ja sopivan sohvakaluston. hintakin kohtuullinen (halpa) mut se pitää vähän kunnostaa. eli vaihtaa päälikankaat. ei oo vaikee juttu ja lupasin miehell et sen teen jos tuon saan. ja nyt se ei osaa päättää kun ei usko et saan sen tehtyä! Miksi Miksi miksi!! okei mä innostun monesti liikaa mut toi ois niin hyvä meille. ja sitä kyl voi käyttää heti vaikka päälliset huonossa kuosissa.

millä mä saan sen pään käännettyä et se suostuu ostamaan mun kanssa tuon ihanuuden!

sellainen jugend sohva- kävis tähän meidän taloon kun neula silmään. se on loppujen lopuksi helppo päällystää kun ei tartte ommella mitään. leikkaa vain sopivia kangaspaloja ja naulaa ne kiinni sit reunat siistitään nauhalla joka liimataan kiinni. viel puuosille hiominen ja lakkaus niin valmis.

Tehkää kirjallinen sopimus ja miehelle siihen niin houkutteleva tarjous ettei voi hävitä, eli jos et kunnostakaan sohvia niin mies saa 100 tuuman taulutelkkarin tai mitä se nyt sitten ikinä tahtookaan :D

toi sopimus ois aika hyvä... :D

kyl mä ymmärrän miks se epäilee. mä oon kova aloittamaan juttuja mut ne jää kesken. tuo ny vain ois ainut kertainen mahdolisuus saada noin hieno sohva ja todella halvalla. et se vois sit vaikka myydä eteenpäin jos multa into loppuu.

tänään joku saa erikois hoivaa.... :whistle:

Yhteistyössä